وینکل

ساخت وبلاگ

همچنین بخوانید: عرق کردن زیاد هنگام ورزش محصولات بهداشتی شخصی‌تان را بررسی کنید حواستان باشد که چه می‌خورید علت بوی بد عرق زیر بغل چیست؟

 

 

عرق کردن در باشگاه طبیعی است و بخشی ضروری از هر فعالیت ورزشی بحساب می‌آید. تمرین باعث می‌شود ضربان قلبتان زیاد شود، همین موضوع باعث می‌شود سریع‌تر تنفس کنید و دمای بدنتان افزایش پیدا کند. تمام این‌ها به شما کمک خواهد کرد تا سالم و خوش اندام بمانید.

هنگامی که بدن شما از درون شروع به گرم شدن کند، عرق خواهید کرد. این روش طبیعی بدن شما برای خنک شدن است. تعریق از گرم شدن بیش از اندازه‌ی شما جلوگیری خواهد کرد، حتی آنطور که برخی می‌گویند، سموم را نیز دفع خواهد کرد.

عرق، به خودی خود بویی ندارد، اما رطوبتش باعث خواهد شد تا محیطی مناسب برای رشد باکتری‌ها فراهم آید، در آنصورت است که عرقتان بو خواهد گرفت. هرچند که کمی بو در حین تمرین طبیعی است، اما بوی بیش از اندازه باعث رنجش دیگران و ناراحتی شما خواهد شد. خوشبختانه، می‌توانید با انجام کارهایی میزان بوی نامطبوع بدنتان در باشگاه ورزشتان را کاهش بدهید.

همچنین بخوانید: عرق کردن زیاد هنگام ورزش

محصولات بهداشتی شخصی‌تان را بررسی کنید

جهت مشاهده و خرید انواع پانچ بیوپسی رحمی کلیک کنید

محصولات بهداشتی که قبل یا بعد از ورزش بر روی بدنتان استفاده می‌کنید، می‌توانند به جلوگیری یا کاهش بوی بدن در طول تمرین کمک کنند. شوینده‌های بدن، حاوی اسانس‌هایی همچون روغن درخت چای هستند، و دارای خواص ضد میکروب و ضد باکتری هستند که به کاهش رشد باکتری‌ها بر روی پوست شما کمک می‌کنند.

ضد عرق‌ها می‌توانند از تعریق شما جلوگیری کنند، بنابراین رطوبت سطح پوستتان و احتمال رشد باکتری ها کاهش پیدا خواهد کرد. دئودورانت‌ها هم حاوی اسانس‌هایی هستند که احتمال بوجود آمدن باکتری‌هایی که باعث بو هستند را کاهش می‌دهد.

حواستان باشد که چه می‌خورید

عرق معمولا بی بوست، اما برخی اوقات آنچه که می‌خورید، مسبب بوی عرق شما خواهد بود و نه باکتری‌ها. غذاهای خاصی آنزیم هایی منتشر می‌کنند که وقتی عرق می‌کنید باعث می‌شوند عرقتان بو بگیرد.

غذاهایی مانند سیر، پیاز، کلم پیچ و کلم بروکلی می‌توانند باعث بد بو شدن عرق شما بشوند. برای کاهش بوی تعریقتان، روزی که تمرین دارید این مواد غذایی را مصرف نکنید.

همچنین بخوانید: بهترین غذاهای آبرسان

 

فروش ویژه انواع ایست آسان (easy stand) وینکل پلاس

 

ممکن است trimethylaminuria داشته باشید!

اگر با بوی ماهی نفرین شده‌اید، ممکن است یک اختلال ژنتیکی نادر به ‌نام trimethylaminuria داشته باشید، به این معنا که بدنتان نمی‌تواند ترکیبات شیمیایی موجود در آن که در حین هضم غذاهایی مانند تخم‌مرغ، حبوبات و ماهی تولید می‌شود، را تجزیه نماید.

به‌جای‌آن، بدنتان مقادیر زیادی از آن را به‌وسیله‌ی عرق‌کردن، ادرار و تنفس تولید می‌کند، مطابق اعلان موسسه‌ی ملی سلامت، اغلب بویی شبیه به ماهی فاسد، تخم‌مرغ فاسد یا زباله تولید می‌کند.

اگر فکر می‌کنید ممکن است trimethylaminuria داشته‌باشید، با پزشکتان برای رسیدن به بهترین برنامه‌ی درمانی مشورت کنید، که احتمالا شامل پرهیز از این غذاها و خوردن مکمل‌های خاص می‌باشد.

شاید مشکل از لباس ورزشی‌تان باشد

قبل از اینکه تمرینتان را شروع کنید، لباس ورزشی‌تان را بو کنید. آیا بو می‌دهد؟ حتی اگر بوی خیلی ناچیزی بدهد، وقتی که با عرق بدنتان مرطوب شود، بویش دو چندان خواهد شد. برای اینکه لباس‌هایتان بو نگیرد، آنها را پس از تمرینتان بشویید. اگر نمی‌توانید با شستشو بوی لباس‌هایتان را از بین ببرید، آنها را به خشکشویی ببرید یا اینکه قبل از شستشو آنها را در سرکه و جوش شیرین بخوابانید.

 

فروش ویژه انواع تجهیزات پزشکی عمومی وینکل پلاس

 

همچنین بخوانید: بوی بد دهان را چگونه از بین ببریم؟

لباس‌هایی بپوشید که برای تمرینات پر تعریق ساخته شده‌اند

پارچه‌های چند لایه برای تمرینات پر تعریق ساخته شده‌اند. این پارچه‌ها عرق بدن را جذب و از بدن دور می‌کند. هرچه عرق کمتری بر سطح پوستتان باشد، باکتری‌های بدبوی کمتری هم ساخته خواهد شد. شاید لباس شما خیس شده و حتی کمی بو بگیرد، اما حداقل پوست شما خشک و بدون بو خواهد ماند.

موهای بدنتان را بکاهید

اگرچه موهای بدن مقصر بوی بد بدن نیست، اما می‌تواند وضع آنرا بدتر کند. مو پر از منفذ است، بدین ترتیب هنگام ورزش هم عرق و هم باکتری‌ها را به خود جذب می‌کند. اگر می‌خواهید بوی بدنتان کم شود، موهای آن نواحی بدنتان که در طول تمرین خیلی عرق می‌کند را بکاهید یا بتراشید.

همچنین بخوانید: عرق کردن زیاد نشانه چیست

 

جهت مشاهده و خرید انواع ترالی بیمارستانی کلیک کنید

 


منبع: https://www.majalesalamat.com/lifestyle/whats-causing-your-odor-at-the-gym/
تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت: 23:23

واکرها به افرادی که نمی توانند مستقل راه بروند کمک می کنند. گاهی اوقات، افرادی که می توانند به تنهایی راه بروند از واکر استفاده می کنند تا به آنها کمک کند انرژی خود را حفظ کنند یا هنگام پیاده روی در مسافت های طولانی تر تعادل خود را حفظ کنند. دو دسته اصلی واکرها وجود دارد، واکرهای ساده و واکرهای معکوس.

واکر ساده چیست؟

واکرهای قدامی در مقابل کاربر قرار می گیرند. سپس کاربر وزن خود را از طریق بازوهای دراز خود به سمت واکر به جلو می برد. واکر هنگام راه رفتن بلند می شود یا به جلو هل داده می شود. اینها واکرهای سنتی و نوع واکرهایی هستند که معمولاً زمانی که افراد مسن برای حمایت به واکر نیاز دارند دیده می شود. همچنین یک واکر ایده‌آل برای افرادی است که به شدت به تکیه‌گاه واکر نیاز دارند، نیاز دارند وزن یک پا را حفظ کنند یا برای کمک به حرکت رو به جلو باید به جلو خم شوند. این خم شدن می تواند باعث کاهش اکستنشن (سر به جلو، افزایش خم شدن لگن و تنه) در وضعیت بدن کاربر شود. اما این ممکن است برای رسیدن به حرکت عملکردی ضروری باشد.

واکر معکوس چیست؟

واکرهای معکوس پشت کاربر قرار می گیرند. تحمل وزن از طریق بازوها پایین است و قرارگیری دست ها بیشتر به طرفین است تا جلو. کاربر واکر را به جلو می کشد. تحقیقات نشان داده است که برخی از افرادی که با دستگاه معکوس راه می‌روند، وضعیت بدنی بهتری دارند، زیرا کشیدگی گردن (کشش) با چانه، فرورفتگی شانه و کشش تنه و لگن تشویق می‌شود. همه اینها ویژگی های یک وضعیت ایستادن و راه رفتن سالم است. به طور خاص، مطالعات نشان داده است که کودکان مبتلا به فلج مغزی دیپلژیک اسپاستیک که تمایل به راه رفتن آهسته با بازوهای نگهبانی بالا دارند و به راحتی می توانند تعادل خود را به عقب بدون وسیله راه رفتن از دست بدهند، اغلب از واکر معکوس بهره می برند. برای این کودکان، علاوه بر بهبود وضعیت ایستاده، واکرهای معکوس می توانند الگوی راه رفتن طبیعی و پایدارتری را با مصرف اکسیژن، حفظ انرژی، طول گام و آهنگ بهتر تسهیل کنند.

واکر معکوس یا واکر ساده؟

برخی از وسایل پیاده روی همه کاره هستند و می توانند برای هر جهت پیکربندی شوند. علاوه بر این، واکرها می توانند طیف گسترده ای از لوازم جانبی را برای اطمینان از پشتیبانی سفارشی برای رفع نیازهای منحصر به فرد کاربر ارائه دهند. به عنوان مثال، اگر شخصی که از واکر استفاده می کند قادر به گرفتن واکر با دستان خود نباشد یا قدرت بازوی کافی برای تحمل وزن از طریق بازوهای کشیده را نداشته باشد، می توان تکیه گاه یا سکوهای ساعد را مطابق تصویر روی واکر قدامی بالا خریداری کرد. این پلتفرم ها همچنین برای ارائه پشتیبانی بیشتر از صندوق عقب نیز کار می کنند. همچنین در تصویر بالا مشاهده خواهید کرد که واکر قدامی دارای یک صفحه سینه است که به کاربر اجازه می دهد به سمت آن خم شود و وضعیت خود را بیشتر تثبیت کند.

برخی از واکرها چرخ دارند و برخی نه. برخی از آنها دارای چرخ در جلو هستند اما هیچ چرخی در عقب ندارند. همه چیز به میزان مقاومت یا ثبات مورد نظر هنگام ارائه حمایت از شخصی که در حال راه رفتن است بستگی دارد. به زمانی فکر کنید که یک کودک نوپا تازه شروع به راه رفتن کرده است. گاهی اوقات یک اسباب بازی هل با چرخ، پایداری/مقاومت بسیار کمی دارد و کودک از راه رفتن با آن امتناع می کند. اما همان کودکی را خواهید دید که در خانه راه می‌رود و سبد لباس‌های شسته شده را هل می‌دهد! به این دلیل است که کودک نوپا می تواند به مقاومت/پایداری ارائه شده توسط سبد لباسشویی وزن دار اعتماد کند. مثال دیگر فرد مسن‌تری است که به سختی می‌تواند گام‌های مستقل بردارد، اما شما به آنها یک سبد خرید پیشنهاد می‌دهید تا به آن تکیه کنند و آنها می‌توانند با خیال راحت در تمام راهروهای والمارت قدم بزنند! مقاومت در برابر حرکت رو به جلو برابر با ثبات و اطمینان است. مقاومت کمتر با یک پایه کاملا چرخدار برابر است با حرکت سریعتر و الگوی راه رفتن روانتر، اما همچنین مستلزم کنترل وضعیت و تعادل مناسب کاربر است. اهداف درمانی دستگاه راه رفتن کمک مناسبی است تا اطمینان حاصل شود که فرد در حالت ایستاده به طور ایمن برای راه رفتن فواصل عملکردی ایستاده است، الگوی راه رفتن سیال است و فرد به الگوی راه رفتن تا حد امکان نزدیک به حالت معمولی دست یافته است.

معرفی و راهنمای خرید انواع واکر معکوس

واکر معکوس کلاسیک متوسط

واکر معکوس کلاسیک متوسط

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید واکر معکوس کلاسیک متوسط کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات واکر معکوس کلاسیک متوسط

دارای سه سایز -قابلیت تنظیم ارتفاع و سایز  – قابلیت تاشدن آسان جهت حمل سریع – ترمز چرخ دنده ای جهت جلوگیری از سرخوردن به عقب متوسط ۵ تا ۱۰ سال

واکر معکوس پورو

واکر معکوس پورو

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید واکر معکوس پورو کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات واکر معکوس پورو

مخصوص کودکان و بزرگسالان -قابلیت تنظیم ارتفاع و سایز  – قابلیت تاشدن آسان جهت حمل سریع – ترمز چرخ دنده ای جهت جلوگیری از سرخوردن به عقب

واکر معکوس کودک مدل کد ۲۵۳

واکر معکوس کودک مدل کد 253

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید واکر معکوس کودک مدل کد ۲۵۳ کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

معرفی واکر معکوس کودک مدل کد ۲۵۳

واکر چرخدار کودک آویژه مدل کد ۲۵۳ می‌تواند یکی از وسایل توان‌یابی برای کودکانی باشد که یادگیری راه‌رفتن برایشان سخت و دشوار است یا متاسفانه توانایی راه‌رفتن کمی را دارند. این واکر در ابعاد و وزنی استاندارد و مناسب کودکان طراحی و تولید شده که توسط خود کودکان راه‌برده شود. واکر چرخدار کودک آویژه دارای بدنه آلومینیومی بوده که باعث طول‌عمر بالا و پایین آمدن وزن آن می‌شود. در انتهای هر چهار پایه این واکر چرخ تعبیه‌شده تا کودک فقط با هول‌دادن واکر را به حرکت درآورد و به‌راحتی به‌راه‌رفتن بپردازد و نیازی به بلند کردن آن نباشد. کودکانی که وزن آن‌ها تا ۹۰ کیلوگرم است، می‌توانند از این واکر استفاده کنند. واکر چرخدار کودک آویژه مدل کد ۲۵۳ به‌راحتی می‌تواند یک همراه و هم‌قدم برای کودکانی که به‌آن برای راه‌رفتن نیاز دارند، باشد. کودکانی که سن آن‌ها در بازه ۲ الی ۶ سال هستند می‌توانند از آن استفاده کنند. گفتنی است که کودکانی که در بازه سنی ۶ الی ۹ سال هستند بسته به اندازه قد و جثه‌ای که نسبت به ارتفاع واکر از زمین دارند می‌توانند از واکر چرخدار کودک آویژه مدل کد ۲۵۳ استفاده کنند.

واکری برای توان‌بخشی به کودکان

واکر چرخدار کودک آویژه مدل کد ۲۵۳ می‌تواند کمک بزرگی برای توان‌بخشی به کودکانی باشد که در راه‌رفتن کم‌توان یا در یادگیری راه رفتن دچار مشکل هستند. از این واکر برای کودکانی که به پاهای آن‌ها صدمه و آسیب رسیده یا دچار شکستگی شده‌اند هم استفاده‌های زیادی می‌شود. این واکر به‌شکلی طراحی و تولید شده است که کودکان به‌راحتی می‌توانند با اندکی قدرت هول دادن آن را به حرکت در‌آورند و چرخ‌های تعبیه‌شده برای هر پایه می‌تواند کمک بسیار بزرگی به آن‌ها بکند. ایهن چرخ‌ها باعث این می‌شوند که فشاری از بابت بلند کردن واکر برای به‌حرکت درآوردن آن به کودک وارد نشود. این واکر چرخدار مخصوص کودکان از بدنه‌ای آلومینیومی بهره می‌برد که باعث می‌شود در کنار پایین‌تر آمدن وزن واکر، استحکام و تحمل وزن را بالا ببرد. واکر چرخدار کودک آویژه مدل کد ۲۵۳ بنا به دلایل گفته‌شده دارای طول عمر بسیار بالایی است و می تواند به‌راحتی تا حداکثر ۹۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. در قسمت دسته‌های این وسیله توان‌بخشی مفید از پدهای پلاستیکی مقاوم و کمی نرم استفاده شده تا کف دست کودکان در استفاده مکرر درد نگیرد. این پدها دارای الگوهایی روی خود هستند که باعث گردش هوا در زمان گرفتن آن‌ها می‌شود و دست تعرق بسیار کمی دارد. برای چرخ‌های عقبی این کالا ترمزهایی تعبیه شده تا در زمان ایستادن کودک از آن‌ها استفاده شده و واکر به‌صورت ثابت در جای خود ایستاده و حرکت نکند. در واکرهایی که مخصوص کودکان است جثه و قد برای انتخاب حرف اول را می‌زنند ولی می‌توان از بازه سنی هم انتخاب خود را داشته باشیم. واکر چرخدار کودک آویژه مدل کد ۲۵۳ برای کودکان ۲ تا ۶ سال کاملا کارایی بالایی دارد. گفتنی است که کودکانی که در بازه سنی ۶ تا ۹ سال هم هستند بسته به قد و هیکل و جثه آن ها می‌توانند از این واکر استفاده کنند. جنس چرخ‌هایی که برای این واکر کودک در نظر گرفته‌اند از پلاستیک مقاوم  است که در راه رفتن کودک را دچار زحمت و دشواری نمی‌کند. واکر چرخدار کودک آویژه مدل کد ۲۵۳ می‌تواند یک هم‌پای مفید برای دوران کودکی افرادی باشد که در راه‌رفتن دچار مشکل هستند.

واکر معکوس کلاسیک کوچک

واکر معکوس کلاسیک کوچک

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید واکر معکوس کلاسیک کوچک کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات واکر معکوس کلاسیک کوچک

دارای سه سایز -قابلیت تنظیم ارتفاع و سایز  – قابلیت تاشدن آسان جهت حمل سریع – ترمز چرخ دنده ای جهت جلوگیری از سرخوردن به عقب کوچک مناسب تا ۵ سال

واکر اطفال چرخ دار آلومینیومی مدل ۹۱۲

واکر اطفال چرخ دار آلومینیومی مدل ۹۱۲

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید واکر اطفال چرخ دار آلومینیومی مدل ۹۱۲ کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

بررسی اجمالی واکر اطفال چرخ دار آلومینیومی

واکر مناسب برای اطفال دارای این قابلیت است که با تغییر ارتفاع نسبت به قد سبب تسلط کاربر در هنگام استفاده می شود. که کمک کننده برای راه رفتن ساده فرزند و تقویت کننده عضلات پاها و دستان می باشد. واکر آلومینیومی اطفال وسیله ای برای حرکت کودک کم توان است که با تکیه با آن می تواند قدم به قدم راه رفتن را تجربه کند. بسیاری از افراد برای راه رفتن احتیاج به کمک دارند اما با واکر دیگر نیازی به شخصی دیگر نیست و حس استقلال بیشتری به بیمار دست می دهد

  • بسیار سبک
  • کم جا و قابل حمل
  • با قابلیت تحمل وزن بالا
  • جنس بدنه از آلومینیوم درجه یک
  • قابل ارایه بصورت چرخدار و بدون چرخ
  • امکان تغییر ارتفاع نسبت به قد کودک
  • طراحی زیبا و مناسب برای سن کودکان
  • دارای دو چرخ ۵ اینچ در زیر دو پایه جلویی واکر

واکر معکوس کودمان مدل soft-3

واکر معکوس کودمان مدل soft-3

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید واکر معکوس کودمان مدل soft-3 کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

 

واکر معکوس

 

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 304 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 21:44

راههای تشخیص پیچ خوردگی (رگ به رگ شدن) انگشت راههای تشخیص پیچ خوردگی (رگ به رگ شدن) انگشت

 

راههای تشخیص پیچ خوردگی (رگ به رگ شدن) انگشت

 

انگشتان در ورزش هایی مانند فوتبال و بسکتبال ممکن است آسیب ببینند. اگرچه یک انگشت دچار پیچ خوردگی شود می تواند ناراحت کننده باشد و در فعالیت های روزمره ناراحتی ایجاد کند، اما آسیب جدی نیست.

در ادامه شما را چند روش آشنا می کنیم که می توانید دریابید که آیا انگشت شما شکسته  یا پیچ خورده است. اما برای بررسی دقیق بهتر است به پزشک مراجعه کنید:

 

 

 

فروش ویژه انواع ایرموتور گلدنت وینکل پلاس

 

بررسی ظاهری انگشت

به تورم اطراف انگشت خود نگاه کنید. تورم یکی از نشانه های اولیه پیچ خوردگی یک انگشت است. اگر انگشتتان به راحتی خم شد، رباط های متصل به استخوان انگشت ممکن است کشیده یا پاره شود. تاندون ها به سمتی که انگشت خم شد، متورم می شوند.

 

 

اگر انگشت به عقب خم شد، پشت انگشت خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید اگر قسمت زیرین نرم انگشتتان به نظر می رسد بیشتر از حد معمول است، این نشانه ی این است که انگشت شما رگ به رگ شده و رباط های نزدیک پایه انگشتان شما کشیده یا پاره شده اند.

اگر مطمئن نیستید که انگشت شما متورم است، آن را با انگشت مربوطه در طرف دیگر مقایسه کنید.

 

مشخصات و قیمت انواع تخت دیالیز چهار شکن الکتریکی

 

 

 

ببینید اگر بخشی از انگشتتان یک سایه قرمز داشته باشد. همراه با تورم، نشانه قابل توجهی از یک انگشت پیچ خورده ، تغییر رنگ قرمز است. اطراف و زیر انگشت خود را بررسی کنید. اگر انگشت قرمز تر از انگشتان اطراف آن باشد، احتمال دارد که پیچ خورده باشد.

میزان قرمزی با شدت پیچ خوردگی متفاوت است. بنابراین، اگر آسیب دیدگی خفیف باشد ، پوستی که تاندون آسیب دیده را پوشش می دهد ممکن است کمی صورتی باشد.

اگر پیچ خوردگی شدید باشد، بخش بزرگی از انگشت ممکن است به شدت قرمز باشد.

 

 

جهت مشاهده و خرید انواع سوند یکبار مصرف کلیک کنید

 

 

با توجه به علائم دردناک پیچ خوردگی:

سعی کنید از انگشت خود به طور معمول پس از آسیب استفاده کنید. اگر نگران انگشت خود هستید ، سعی کنید از آن به طور معمول برای یک یا 2 روز استفاده کنید. اگر متوجه شدید که انگشت به طور معمول عمل نمی کند، خم نمی شود، نمی تواند وزن را حفظ نکند، یا بیش از حد درد می کند ، به احتمال زیاد دچار پیچ خوردگی شده است.

 

 

توجه به گرفتگی یا اسپاسم در عضلات انگشت، هنگامی که یک انگشت دچار پیچ خوردگی می شود، عضلات آن اغلب تحت تاثیر قرار می گیرند. از انگشت خود در کارهای روزمره خود  استفاده کنید و از گرفتگی های دردناک و ناراحت کننده مطلع شوید. پیچ خوردگی معمولا با اسپاسم عضلانی همراه است. 

جهت مشاهده و خرید انواع ترالی اورژانس پنج کشو کلیک کنید

بنابراین، اگر متوجه شوید که انگشت شما خود به خود تکان می خورد یا خم می شود، احتمالا دچار پیچ خوردگی شده است.

 

 

توجه داشته باشید که شما درد را در انگشت پیچ خورده احساس می کنید. هر آسیب انگشتی دردناک خواهد بود، اما میزان دردی که احساس می کنید، نشان دهنده این است که چقدر آسیب جدی است. اگر انگشت تا قبل از 48 ساعت پس از حادثه درد داشته باشد، به احتمال زیاد درد از بین می رود، زیرا درد ناشی از آسیب کم در عرض 48 ساعت باید از بین برود.

اگر درد شدید و حاد باشد، به طور جدی انگشت شما پیچچ خورده یا شکسته است.

 

جهت مشاهده و خرید انواع ماساژور کلیک کنید

 

انگشت خود را صاف کنید و ببینید آیا نوک آن خم می شود. اگر انگشت شما پیچ خورده باشد، ممکن است فشرده شده و آسیب بالایی به همراه داشته باشد، به علاوه اینکه ممکن است باعث ایجاد اسپاسم شود. این وضعیت به عنوان یک انگشت مالت شناخته می شود. انگشت مالت اغلب بدون درد است.

 

 

ملاقات با دکتر برای تشخیص آسیب انگشت

اگر انگشت خود را پس از 48 ساعت با تورم، کبودی و درد همراه است ، یک پزشک را ببینید. اگر درد ناشی از یک انگشت آسیب دیده شدید باشد یا بیشتر از چند روز طول بکشد، قرار ملاقات با پزشک خود را تنظیم کنید.آنها قادر به ارزیابی آسیب به انگشت شما خواهند بود و تعیین می کنند که آیا رباط ها از بین رفته اند یا خیر.

 

فروش ویژه انواع دستگیره کمکی سالمندان وینکل پلاس

 

اگر نتوانید انگشت خود را پس از حادثه خم کنید یا اگر درد از آسیب به شما اجازه نمی دهد که کارهای روزانه خود را انجام دهید، به یک درمانگاه یا اورژانس بروید.

 

 

آسیب انگشت خود را به دکتر توضیح دهید: کی و کجا انگشت آسیب دیده است ، به دکتر بگویید. به پزشک بگویید که درد شدید است، و آیا با گذشت زمان بیشتر یا کمتر شده است. 

همچنین اگر یک انگشت مالت دارید، یک قرار ملاقات را انجام دهید، زیرا این وضعیت نیاز به یک حرفه پزشکی دارد.

در صورتی که پزشک نتواند بصورتی بصری یک آسیب را تایید کند، یک اسکن تصویری درخواست کنید. به احتمال زیاد پزشک ممکن است یک عکس یا یک MRI انجام دهد. هر دوی این اسکن ها اجازه می دهد تا پزشک بتواند تصویری روشن از استخوان ها و رباط ها را در انگشت شما دریافت کند. به طور خاص، MRI به پزشک اجازه می دهد تا به صورت واضح رباط های داخل انگشت آسیب دیده را نگاه کند. پس از مشاهده نتایج اسکن، پزشک قادر خواهد بود تا تشخیص دهد آیا انگشت شما در آسیب دیده است یا خیر. 

جهت مشاهده و خرید انواع کورت کوزی دندانه دار کلیک کنید

عکس یا MRI نباید درد و ناراحتی ایجاد کند.

 

نکات :

تنها راه مطمئن برای گفتن اینکه آیا انگشت شما شکسته یا پیچ خورده است، ملاقات با پزشک و گرفتن عکس است.

شدت پیچ خوردن می تواند از خفیف تا شدید متفاوت باشد. در رگهای خفیف، یک رباط کوچک پاره خواهد شد. در یک پیچ خوردگی جدی، رباط می تواند تقریبا یا کاملا از استخوان جدا شود. 

 

 

مشخصات و قیمت انواع پله کنار تخت

 

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته

  


منبع: https://www.beytoote.com/health/malady-remedy/finger-fractures2-detection.html
تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 1:05

کشش درمانی، کشش ستون فقرات یا تراکشن کمر و گردن شکلی از درمان رفع فشار است که باعث رفع فشار وارد آمده بر ستون فقرات میشود. این درمان به دو شکل دستی و مکانیکی انجام میشود.

این درمان مناسب بیمارانی است که در ناحیه ستون فقرات دچار مشکل هستند، زیرا این کشش خلاف جهت نیروی جاذبه صورت میگیرد. این درمان مرسوم ترین روش برای درمان دررفتگی دیسک، اسپرز استخوان(زائده استخوانی)، بیماری تحلیل دیسک کمر، فتق دیسک کمر، بیماری فاست، سیاتیک و گردن درد عصبی، میباشد.

انواع کشش ستون فقرات

کشش ستون فقرات، تراکشن یا کشش درمانی را بسته به نیازهای بیمار میتوان به دو صورت دستی یا مکانیکی انجام داد.

کشش به صورت دستی

در روش دستی، فیزیوتراپ از دست های خود برای ایجاد فشار در بدن بیمار، استفاده میکند. سپس برای افزایش فضای بین مهره ها از نیروی دست برای ایجاد فشار در ناحیه مفاصل و عضلات استفاده میکند

کشش به صورت مکانیکی

در روش مکانیکی، بیمار بر روی تختی که به ابزارهای خاصی برای ایجاد کشش در ستون فقرات مجهز است،دراز میکشد. سپس فیزیوتراپ برای رفع فشار به صورت مکانیکی یک سری طناب ها، تسمه ها، و قرقره هایی را به بیمار وصل میکند.

مزایای کشش ستون فقرات

کشش درمانی یا کشش ستون فقرات که بر روی ستون مهره ها انجام میشود تلاشی است در راستای ایجاد مزایای درمانی اعم از:

  • ایجاد فشار منفی بین دیسکی جهت افزایش واکنش یا جا افتادن قسمت در رفته دیسک و فتق دیسک
  • ایجاد فشار کمتر در دیسکی که باعث ورود ناگهانی مواد مغذی التیام بخش و دیگر مواد به داخل دیسک میشود.

موارد کاربرد کشش ستون فقرات

  • درمان فتق و بیرون زدگی دیسک کمر
  • درمان درد سیاتیک
  • درمان تنگی کانال نخاعی
  • درمان سایر آسیب های دیسک بین مهره ای
  • درمان دردهای پس از عمل جراحی
  • درمان آرتروز ستون فقرات
  • درمان سندرم مفاصل فاست
  • درمان گرفتگی اعصاب
  • درمان درد گردن و کمر

از این روش درمانی در چه مواردی نمی توان استفاده کرد؟

  • زنان در دوران بارداری 
  • افرادی که در گذشته جراحی که همجوشی نخاعی داشته اند.
  • افرادی که در ستون فقرات خود دیسک مصنوعی دارند.
  • افراد مبتلا به تومور های نخاعی
  • افراد مبتلا به روماتیسم مفصلی
  • افراد مبتلا به لغزش مهره های کمری
  • افرادی که دچار شکستگی مهره ها شده اند.
  • افرادی که جراحی ناموفق دیسک کمر و سایر آسیب های کمر داشته اند.
  • افراد مبتلا به پوکی استخوان
  • افراد مبتلا به عفونت ستون فقرات
  • افراد مبتلا به اسپوندیلیت آنکیلوزان
  • افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند.

معرفی و راهنمای خرید انواع تخت کششی ستون فقرات

تخت کشش ستون فقرات Stm مدل پیشرفته

تخت کشش ستون فقرات Stm مدل پیشرفته

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تخت کشش ستون فقرات Stm مدل پیشرفته کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات تخت کشش ستون فقرات Stm مدل پیشرفته

درد را به روش مناسب تسکین دهید تخت کشش ستون فقرات Stm مدل پیشرفته یک راه حل ایده آل برای رفع فشار ستون فقرات شما است. نشان داده شده است که رفع فشار از روی ستون فقرات باعث بهبود وضعیت بدنی، کاهش درد در ناحیه پشت، لگن و زانو و کاهش احتمال آسیب در آینده می شود. همچنین یک راه عالی برای مبارزه با اثرات نشستن در طول روز است. اگر فشار خون بالا یا سایر شرایط پزشکی دارید، با تخت کششی پشت، می توانید فشار ستون فقرات خود را کاهش دهید و تسکین و راحتی مورد نیاز را برای نواحی دردناک و گرفته فراهم کنید، تخت کشش ستون فقرات Stm مدل پیشرفته شامل یک بالش پشتی گردن برای حمایت بیشتر و کشش دهانه رحم است. نیمکت روکش شده خوابیدن روی زمین را راحت می کند. در طول کشش از فوم با چگالی بالا برای ساپورت مچ پا و بازو استفاده کنید تا بدون مشکلی در جای خود بمانید. متناسب با نیازهای شما برای به حداکثر رساندن مزایا، نیمکت کشش پشتی را به طول مناسب تنظیم کنید. تکیه گاه های بازو نیز به هر سه حالت تغییر می کند تا طول تنه شما را تطبیق دهد. با تخت کشش ستون فقرات Stm مدل پیشرفته سلامت کمر، ستون فقرات، لگن، زانو و مچ پا را بهبود ببخشید. با خیال راحت ستون فقرات خود را از حالت فشرده خارج کنید. درد کمر، زانو و لگن را با درمان کششی کاهش دهید. کشش مچ پا، لگن، پشت و زانو برای خنثی کردن اثرات نشستن. تخت روکش دار راحتی را فراهم می کند. استفاده آسان اهرمی برای رفع فشار بالش نگهدارنده گردن برای بیشتر کردن راحتی و کشش دهانه رحم قفل مچ پا شما را در حین عملیات کششی در جای خود نگه می‌دارد پشتیبانی از بازوهای قابل تنظیم با سه گزینه طول تنه.

تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل Eapmic

تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل Eapmic

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل Eapmic کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

تخت کششی ستون فقرات و کمر ht8

تخت کششی ستون فقرات و کمر ht8

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تخت کششی ستون فقرات و کمر ht8 کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس
  • ستون فقرات خود را به روشی راحت و ایمن از فشار خارج کنید
  • با تراکشن تراپی درد زانو، کمر و لگن را کاهش دهید
  • ۸ غلتک فوم ارتقا یافته برای ماساژ و کشش
  • مقابله با اثرات نشستن با کشش کمر، زانو، باسن و مچ پا
  • بند نگهدارنده سر برای کشش دهانه رحم و کشش گردن
  • مورد کشش گردن (گردن) و ستون فقرات (پشت) را فراهم می کند.

تخت کشش کمر و ستون فقرات کم جا مدل anata pro

تخت کشش کمر و ستون فقرات کم جا مدل anata pro

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تخت کشش کمر و ستون فقرات کم جا مدل anata pro کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل g4

تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل g4

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل g4 کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل g4

تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل g4، درد عصبی را کاهش می دهید، وضعیت بدنی خود را بهبود می بخشید، بدن خود را به درستی کشش میدهید و در نهایت خطر آسیب های بعدی را کاهش می دهید. اگر فشار خون بالا یا سایر شرایط پزشکی دارید، این دستگاه ممکن است برای شما مناسب نباشد. اما با این نیمکت کششی ستون فقرات، می‌توانید ستون فقرات خود را از فشار خارج کنید و در حالی که روی زمین هستید، باسن، زانو و مچ پا را بکشید – همه اینها در خانه یا محل کارتان راحت است. کانتور، بالشتک راحت تخت کشش کمر و ستون فقرات مدل g4 با در نظر گرفتن شما طراحی شده است. تخت روکش دار و روکش شده خوابیدن روی زمین را واقعا راحت می کند. هنگامی که از اهرم برای رفع فشار ملایم استفاده می کنید، تکیه گاه های مچ پا و بازو فوم کانتوری شده و با چگالی بالا شما را بدون ناراحتی در جای خود نگه می دارند. به علاوه، قفل مچ پا با استفاده آسان، مچ پاهای شما را نیز محکم می کند.

 

تخت کششی ستون فقرات

 

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 1:01

تصفیه‌کننده آب جیبی فيلتر آب: تضمين سلامت آبي كه مي‌خوريم بطري تصفيه‌كننده آب همه آن‌چه مي‌خواهيد درباره دستگا‌ه‌هاي تصفيه آب بدانيد

 

 

اين روزها كه همه دنبال سلامت بيشتر هستند. وسايل مناسبي هم در بازار وجود دارند كه به شما كمك مي‌كنند زودتر و راحت‌تر به اين هدف خودتان برسيد. دستگاه‌هاي تصفيه آب خانگي يكي از اين محصولات هستند كه به‌صورت پارچ، جيبي يا روي شيري در اختيار شما هستند. اگر دوست داريد که بدانيد اين وسايل چگونه آب را براي شما تميز و تصفيه مي‌كنند، اين مطلب را از دست ندهيد.

 

تصفیه‌کننده آب جیبی

ممکن است شما هم مثل خیلی‌های دیگر بارها به پیک‌نیک و ماجراجویی در دل طبیعت رفته باشید و نیاز به آب آشامیدنی داشته باشید. از آ‌ن‌جایی که مقدار آبی‌ که افراد با خود می‌توانند حمل کنند محدود است، یک تصفیه‌کننده آب کوچک موردنیاز است. تصفيه‌كننده آب جيبي وسیله‌ای است که به کمک اشعه ماوراي ‌بنفش آب را خیلی سریع تصفیه مي‌کند و تمامی موجودات زنده از قبیل ویروس ها، باکتری‌ها و انگل‌ها را از بین می‌برد. اشعه این دستگاه هیچ تشعشع شیمیایی مضری در آب بر جای نمی‌گذارد و کاملا بی‌خطر است. البته این دستگاه توانایی جداسازی ذرات معلق و موجود در آب را ندارد و پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از آن ابتدا ذرات معلق آب را به‌وسیله صافی‌های مخصوص جدا کنید. این دستگاه با ۴باطری قلمی کار می‌کند و می‌تواند با باطری‌های آلکالاین ۴۰لیوان بزرگ آب را تصفیه کند که در صورت استفاده از باطری‌های لیتیومی، این مقدار به ۱۰۰لیوان افزایش می‌يابد. وزن این وسیله با باطری آلکالاین ۲۵۰‌گرم و با باطری‌های لیتیوم ۲۰۰‌گرم است. همچنین این دستگاه دارای یک منبع تغذیه خورشیدی است که در سفر‌های طولانی‌مدت استفاده مي‌شود.

فيلتر آب: تضمين سلامت آبي كه مي‌خوريم

 

مشخصات و قیمت انواع کورت کوزی دندانه دار

 

با گسترش روزا‌فزون پيشرفت بشر، امروزه حتي دورافتاده‌ترين منابع آبي زمين نيز احتمال آلودگي بالايي وجود دارد. آخرين روش‌هاي تصفيه آب شامل فيلترهايي است که آب را از صافي‌هايي عبور‌ داده و حتي آلودگي‌هاي ميکروسکوپي آن را نيز مي‌گيرد. ميزان تصفيه آب بستگي به اندازه منفذهاي فيلتر دارد. اين منفذها در اندازه‌هاي 4/0ميکرون مي‌تواند باکتري‌ها را بگيرد.

بطري تصفيه‌كننده آب

اين تصفيه‌گر خودکار است؛ يعني شما بطري را پر از آب مي‌کنيد، بدنه آن را فشار مي‌دهيد و آب تصفیه‌شده از دهانه آن بيرون مي‌زند. اين بطري را مي‌توانيد در محل مخصوص بطري روي دوچرخه خود نصب کنيد. هيچ لوله يا زائده اضافي به آن وصل نيست. يک فيلتر تقريبا براي 100گالن آب کافي است. هر «گالن» (gallon) تقريبا 4ليتر است. با گذشت زمان فيلتر مسدودشده و گذر آب از آن سخت‌تر مي‌شود که در این مواقع مي‌توانيد فيلتر را تميز کنيد.

فيلترهاي ليواني

در مدل ليوانی نيز سه مرحله طي مي‌شود: اول: ‌فيلتر جاذب دوم: صفحه آغشته به‌ يد سوم: صاف‌کردن با کاغذ‌ کربن با اين روش مي‌توان از هر منبع آبي، آب خالص و عاري از هرگونه ميکروب به‌دست‌ آورد. کاغذ کربن در مرحله آخر هرگونه آثار شيميايي نامطلوب و همچنين يدهاي اضافي را از آب مي‌زدايد. مدل ليواني در هر دقيقه مقدار یک‌دوم پينت را تصفيه مي‌کند. (هر پينت PINT معادل 568/0 ليتر است.) به‌طور‌کلي مي‌تواند معادل 100گالن را تصفيه کند. (هر گالن gallon تقريباً نزديک 4ليتر است)

 

 

جهت مشاهده و خرید انواع تجهیزات آزمایشگاهی کلیک کنید

 

4سوال كه مردم درباره پارچ‌هاي تصفيه آب مي‌پرسند؛

 آیا باکتری یا ویروس در زمان تصفیه روی شیر آب فیلتر می‌شود؟

با روش استفاده از قالب‌های کربن نمی‌شود باکتری یا ویروس‌ها را تصفیه کرد. بنابر‌اين انتظار نداشته باشيد اين آب فاقد هر‌گونه باكتري‌ و ويروس باشد.

اگر آب با فیلتر به‌مدت طولانی در تماس باشد؛ آیا آلودگی‌های به‌جامانده در فیلتر دوباره با آب مخلوط می‌شود؟

خیر، نخست آلودگی‌ها به سطح عناصر داخلی فیلتر می‌چسبد و سپس چند ساعت بعد این‌ آلودگی‌ها به‌طور دائم از طریق مکانیزم‌‌ تبادل‌داخلی به داخل دانه‌ها جذب‌شده، بنابراین از هرگونه رهايی جلوگیری به‌عمل‌آمده و مانع ورود مجدد به داخل آب می‌شود.

ذرات سیاه‌‌رنگ داخل پارچ من چه هستند و آیا مضرند؟

 

فروش ویژه انواع الکتروسرجری وینکل پلاس

 

به‌ندرت ممکن است ذرات سیاهی از داخل فیلتر به بیرون راه پیدا کنند. این خرده‌ها کربن‌هايی هستند که در حین نقل‌وانتقال و سایش کربن‌ها ایجاد می‌شود و این مسئله منجر به بی‌رنگی می‌شوند (که نباید از آن استفاده کرد) این مسئله‌ کاملا عادی است و خللی در عملکرد فیلتر ایجاد نمی‌کند. مواد و عناصر تشکیل‌دهنده فیلترها تماما خاصیت مواد غذايی را دارند و بدون‌ زیان هستند. در حین تکان‌دادن و غوطه‌ور ساختن فیلتر در زیر‌ آب و آبکشی (همان‌طور که در دستورالعمل‌های مربوط به‌ چگونگی استفاده از فیلتر ذکر شده) تمامی کربن‌های شل از فیلتر خارج و این امر موجب جلوگیری از فرار بیشتر کربن‌ها می‌شود.

چه عناصری توسط دستگاه تصفیه روی شیر آب کاهش می‌یابد؟

فیلتر باعث کا‌هش موارد ذیل می‌شود‌: مزه و بدبويي‌ آب فلزات سنگین (مثل‌ سرب) اشیای بسیار ریز (مثل‌ گردوخاک و شن) ناخالصی‌های مواد آلی (مثل‌ آفت‌کش‌ها)

3مرحله تصفيه آب در تصفيه‌كننده‌هاي آب

مرحله اول: همه رسوبات و کيست‌هاي بيماري‌زا «پاتولوژيک» با عبور آب از يک فيلتر گرفته مي‌شوند. مرحله دوم: يک صفحه آغشته به يد هم ارگانيسم‌هاي بيماري‌زا و پاتولوژيک آب را کشته يا ناتوان مي‌کند. ميکروارگانيسم‌هايي مثل «‌ ايکولي‌ها»، ويروس فلج اطفال، انواع هپاتيت و ديگر ويروس‌هاي مضر را از بین مي‌برد. مرحله‌ سوم: استفاده از کاغذ‌کربن آغشته به روغن نارگيل که بر همه طعم‌ها و بوهاي نامطلوب آب‌ يا مقادير يدها به‌جامانده غلبه مي‌کند.

راه‌هاي‌ ديگر تصفيه آب

 

جهت مشاهده و خرید انواع ترالی حمل فلزی کلیک کنید

 

جوشاندن: تقريبا همه ميکروب‌ها را مي‌کشد، اما خيلي کاربردي نيست؛ زيرا زمان و سوخت زيادي لازم دارد. ماده ضدعفونی‌کننده شيميايي‌: ماده‌اي با وزن کم، ارزان‌قیمت و ‌مؤثر. معمولا از قرص‌هاي يددار استفاده مي‌شود، ولي آب حاصل خوش‌طعم نخواهد بود. عبور‌ از صافي: آلاينده‌ها با عبور از يک صافي مناسب از بين مي‌‌روند. تصفيه: از روش تصفيه‌سازي همراه با روش‌ شيميايي استفاده کنيد.

منبع: ایده آل


منبع: https://www.hidoctor.ir/273514_%d9%87%d9%85%d9%87-%d8%a2%d9%86%e2%80%8c%da%86%d9%87-%d9%85%d9%8a%e2%80%8c%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d9%8a%d8%af-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%e2%80%8c%d9%87.html/
تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 0:38

چه اتفاقی می افتد هنگامی که یک مکعب یخ را روی گردن خود می گذارید؟ چه اتفاقی می افتد هنگامی که یک مکعب یخ را روی گردن خود می گذارید؟

 

چه اتفاقی می افتد هنگامی که یک مکعب یخ را روی گردن خود می گذارید؟

 

طبیعی است که انسان آرزو داشته باشد تا حد امکان جوان بماند. ما برای جوان ماندن در جستجوی داروهای مدرن هستیم اما نباید داروهای قدیمی که به همین خوبی کار می کنند را نیز فراموش کنیم. طب سوزنی و یخ درمانی قرن ها مورد استفاده قرار گرفته و ممکن است به شرایط مختلفی کمک کند.

 

در این مطلب اطلاعاتی مربوط به نقطه Feng Fu و یخ درمانی را با شما به اشتراک می گذاریم. 

 

 

جهت مشاهده و خرید انواع یخچال و فریزر آزمایشگاهی کلیک کنید

 

نحوه قرار دادن یخ روی نقطه فنگ فو :

 

نقطه فنگ فو

 

روی شکم خود دراز بکشید و آرام باشید. یک مکعب یخ را روی نقطه قرار دهید و 15-20 دقیقه بگذارید ، اما بیشتر نه . در طول عمل استراحت کنید. متخصصان طب سوزنی توصیه می کنند این کار را دو بار در روز انجام دهید.

اگر در چند ثانیه اول احساس سرمای شدید کردید ، نگران نباشید. فقط ارام باشید و گرما را حس خواهید کرد.

 

مشخصات و قیمت انواع ترالی اتاق عمل تمام استیل دو طبقه

 

 

فراموش نکنید که قبل از امتحان یخ درمانی یا طب سوزنی با پزشک خود مشورت کنید.

 

 یخ درمانی

 

طب سنتی چینی می گوید ،استفاده از نقطه فنگ فو و یخ درمانی ممکن است کل بدن را دوباره جوان کند. تحریک این نقطه با یک مکعب یخ ممکن است به شما کمک کند انرژی بیشتری کسب کنید و به تبع آن سالم تر باشید. به نظر می رسد شگفت انگیز است! به سادگی هر روز یک مکعب یخ روی نقطه فنگ فو قرار دهید.

 

مشخصات و قیمت انواع ترالی لگن

 

 

در زیر برخی از فواید این روش آورده شده است.

 

این می تواند سردرد و درد را کاهش دهد :

 

 یخ بهترین راه حل در برابر سردرد است 

 

مشخصات و قیمت انواع ترالی حمل پرونده فلزی

 

 

نقطه فنگ فو به بهبود سردردها ، انرژی کم و سرگیجه کمک می کند. قرار دادن فشار ، گرما یا یخ در نقاط فشار مناسب می تواند انرژی را تحریک کند. این انرژی در مقابل درد است. با این وجود ، یخ بهترین راه حل در برابر سردرد است .

 

این می تواند سندرم پیش از قاعدگی را کاهش دهد :

 

 تحریک نقطه فنگ فو از فشار یا یخ با چرخه قاعدگی بدن ارتباط مستقیمی دارد

 

فروش ویژه انواع گان یکسره وینکل پلاس

 

 

متخصصان طب سوزنی مدت زمان طولانی پیش ادعا کردند که یک رابطه بین قاعده جمجمه و علائم سندرم پیش از قاعدگی وجود دارد . و هنگامی که برای تحریک نقطه فنگ فو از فشار یا یخ استفاده می کنید ، به کاهش سندرم از جمله گرفتگی و بدخلقی کمک می کند. این نکته همچنین با چرخه قاعدگی بدن ارتباط مستقیمی دارد و تحریک آن می تواند در صورت بروز مشکل عادی شود.

 

این می تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد

 

 نقطه فنگ فو به بهبود کیفیت خواب فرد کمک می کند

 

فروش ویژه انواع شیکر روتاتور دیجیتال وینکل پلاس

 

 

در کتابهای پزشکی چینی ، نقطه فنگ فو به بهبود کیفیت خواب فرد کمک می کند . این مرکز کنترل مهم مسئول فعالیتهایی است که در خواب عمیق انجام می شود. ممکن است به شما کمک کند سریعتر بخوابید و در نیمه شب از خواب بیدار نشوید. در نتیجه بدن شما بیشتر استراحت می کند و عادت های خواب خود را به سمت بهتری تغییر می دهد.

 

این می تواند استرس را کاهش دهد:

 

 اگر شما نقطه فنگ فو را تحریک کنید می توانید افسردگی را مدیریت کنید

جهت مشاهده و خرید انواع سوند کلیک کنید

 

این نقطه ، اختلالات روانی-عاطفی ، افسردگی و استرس را مدیریت می کند. کاربران می گویند بعد از تحریک این نقطه میزان استرس و اضطراب کمتر می شود. البته اگر شما نقطه  فنگ فو را تحریک کنید ، بیماری های روانی را درمان نمی کند ، اما با جوان سازی بدن می تواند یک امید به زندگی شما وارد کند و به تبع آن ، می خواهید زندگی بهتری داشته باشید.

 

این می تواند به هضم شما کمک کند: 

 

یخ درمانی به ما در هضم بهتر غذا کمک می کند

 

مشخصات و قیمت انواع برانکارد بیمارستانی

 

 

این ناحیه فرایندهای مهمی در بدن ما مانند بلع و بزاق را مدیریت می کند. در نتیجه ، ممکن است به ما در هضم بهتر غذا کمک کند. علاوه بر این ممکن است درد شکم ، التهاب و گرفتگی شکم را کاهش دهد.

 

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته

 

 

فروش ویژه انواع پمپ تغذیه بیمار وینکل پلاس

 


منبع: https://www.beytoote.com/health/malady-remedy/happens-ice02-neck.html
تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 0:27

تست تیلت (Tilt table test) برای توجیه علت غش کردن (سنکوب قلب) بی‌دلیل انجام می‌شود. در مواردی که بیمار دچار غش‌های متعدد و بی‌دلیل می‌شود، توسط پزشک تجویز می‌شود. البته لازم به ذکر است که استفاده از این تست در مواردی که بیمار تنها یک بار غش کرده، اما احتمال تکرار بالاست، و یا در مواردی که احتمال آسیب، با توجه به محیط کاری، سابقۀ پزشکی، سن و سایر فاکتورها، زیاد است نیز کاربرد دارد.

برای انجام این تست، ابتدا بیمار روی میز (صفحه) صاف دراز می‌کشد و با با کمک بند و تسمه‌هایی، در موقعیت خود ثابت می‌شود. بعد از حدود ۱۵ دقیقه، صفحه به حالت عمودی درمی‌آید و به نوعی ایستادن سریع از حالت خوابیده را شبیه سازی می کند. سپس صفحه به مدت ۴۵دقیقه در این حالت می‌ماند و در این مدت ضربان قلب و فشار خون بیمار ثبت می شوند. این عمل به پزشک کمک می کند تا پاسخ‌های قلبی-عروقی بدن در برابر تغییر موقعیت بدن بیمار را ثبت کند.

تیلت تیبل (Tilt table)

با افزایش مشکلاتی مانند آرتروز و بسیاری از اختلالات و بیماریهای دیگر که باعث می شود فرد نتواند به خوبی بایستد یا حرکت کند ، نیاز به دستگاه هایی که بتوانند این حرکات را تکمیل کنند افزایش یافته است. صندلی های چرخدار کمک کرده اند تا میلیون ها نفر در سراسر جهان که دارای معلولیت هستند بتوانند حرکت کنند.
اما معلولیت هایی وجود دارد که حتی ایستادن را برای فرد دشوار می کندبا استفاده از تیلت تیبل فرد می تواند بر این دشواری غلبه کند.

چه زمانی فرد به تیلت تیبل نیاز دارد؟

تیلت تیبل نیاز اساسی بیماران بستری است که به تنهایی نمی توانند بایستند و همچنین کمک انسانی نیز ممکن است مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند. به همین دلیل از تیلت تیبل استفاده می شود، زیرا احتمال زمین خوردن یا لغزش را از بین می برد و به بیمار کمک می کند تا به حالت ایستاده قرار گیرد.

کاربرد

این دستگاه در بیماری ها و اختلال هایی که می تواند منجر به بستری شدن بیمار شود استفاده می شود، که هم شامل مشکلات فیزیولوژیکی و هم عصبی است ازجمله:
اختلالات فیزیولوژیکی: آرتروز ، اسپینا بیفیدا ، دیستروفی عضلانی ، ضعف عمومی ، خواب طولانی مدت ، تاکی کاردی ، سنکوپ و غیره
اختلالات مغز و اعصاب: نوروپاتی اتونومیک، بیماری پارکینسون ، سکته مغزی ، فشار خون بالا ، افت فشار خون و غیره

تلیت تیبل ها در دو نوع تلیت تیبل دستی و تلیت تیبل الکتریکی وجود دارند.

کاربردهای تست تیلت

در صورتی که تشخیص اولیۀ پزشک، سنکوپ وازوواگال باشد، بیمار را به تست تیلت ارجاع می‌دهد. سنکوپ وازوواگال زمانی رخ می‌دهد که مرکز کنترل ضربان قلب و فشار خون، به طور ناگهانی و موقت دستور به کاهش فشار خون و ضربان قلب می‌دهد. بنابراین جریان خون مغز کاهش یافته و فرد غش می‌کند. این نوع سنکوپ را سنکوپ نوروکاردیوژنیک، سنکوپ رفلکسی یا همان غش کردن متداول و عادی می‌نامند. این نوع سنکوپ می‌تواند بدون علائم اولیۀ قابل تشخیص رخ دهد.

خطرات تست تیلت

این تست معمولاً بی‌خطر است، اما بروز عوارض زیر پس از انجام تست نیز محتمل است:

  • حالت تهوع و استفراغ
  • کاهش مداوم فشار خون
  • مکث مداوم بین تپش‌های قلبی

معمولاً این عوارض با بزگشت صفحه به حالت افقی، اصلاح می‌شوند.

اقدامات اولیه تست تیلت

برای انجام تست ‏تیلت فرد باید به مدت ۶-۴ ساعت ناشتا باشد. برخی داروها از قبیل ‏آتنولول، متوپرولول، پروپرانولول، نیترات و … باید به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت قطع شده ‏باشند. برای انجام تست، فرد برروی یک تخت مخصوص مجهز به کمربند و تجهیزات ‏ایمنی خوابیده و الکترودها جهت مونیتورینگ نوار قلب و دستگاه فشار خون و سرم (جهت اطمینان بیشتر) به بیمار ‏وصل می شوند.

‏این تست در کمتر از یک ساعت و در سه مرحله انجام می شود. ۱۵ دقیقه استراحت به تخت زاویه ۸۰-۷۰، و در صورت صلاحدید پزشک و نداشتن افت فشار خون، این آزمایش تا ۲۰ دقیقه دیگر ادامه خواهد داشت؛ در طول انجام تست، پزشک و پرستار مراقب علایم نوار قلب و فشار خون بیمار هستند.

تست ‏تیلت بی خطر می باشد. در صورتی که فرد در حین تست دچار سنکوپ شود ‏تخت ویژه مورد استفاده، قابلیت برگشت سریع به حالت خوابیده را داشته و بیمار ‏سریعاً هشیار می شود.

تست تیلت چگونه انجام می‌شود

  1. روی تخت تیلت دراز بکشید، پاهایتان را در جای مخصوص روی تخت قرار داده و بندهای تخت را دور شما خواهد بست.
  2. الکترودها به قفسه سینه، پا و بازوهای شما چسبیده می‌شود. الکترودها با سیم به دستگاه نوار قلب وصل شده و ضربان قلب شما را تحت پایش قرار خواهند داد.
  3. مانیتور یا کاف فشار خون به انگشتان یا بازوی شما یا روی هر دو بسته می‌شود تا فشار خون طی تست کنترل شود.
  4. یک ورید از شما گرفته می‌شود تا در قسمت دوم اگر نیاز بود، دارو به خونتان تزریق شود.
  5. تست با دراز کشیدن شما رو به پشت روی تخت به مدت ۵ دقیقه شروع می‌شود.
  6. سپس وضعیت شما تقریباً عمودی می‌شود. ۵ تا ۴۵ دقیقه در این حالت می‌مانید که مدت آن به علت انجام تست بستگی دارد. طی این مدت از شما خواسته می‌شود حرکت نکنید. علائمی مثل حالت تهوع، تعریق، سبکی سر یا ضربان قلب نامنظم در این حالت گزارش می‌شوند.
  7. اگر پس از ۴۵ دقیقه غش نکردید و سایر علائم نیز وجود نداشت، احتمالاً داروی ایزوپروترنول با وریدی که گرفت شده بود به شما تزریق خواهد شد. این دارو می‌تواند زمینه‌ساز رفلکس غیرعادی سیستم عصبی شود که باعث شده شما غش کنید.
  8. سپس به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیگر در وضعیت ایستاده می‌مانید.

مراقبت های پس از انجام تست تیلت

  •  پس از اتمام تست، تا حدود یک ساعت فشار خون و ضربان قلب بیمار باید تحت نظر باشد.
  •  در صورتیکه بیمار افت فشار خون داشت، سرم وریدی تزریق می شود.
  •  به بیمار توصیه می شود از قرار گرفتن در محیط های شلوغ و وضعیت ایستاده به مدت طولانی بپرهیزد.

معرفی و راهنمای خرید انواع تخت تیلت (تیلت تیبل)

تخت تیلت تک موتوره یک شکن

تخت تیلت تک موتوره یک شکن

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تخت تیلت تک موتوره یک شکن کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

تخت یک شکن الکتریکال

تخت یک شکن الکتریکال

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تخت یک شکن الکتریکال کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس
  • قابل استفاده در کلینیکهای پزشکی به عنوان تخت معاینه
  • در کلینیکهای فیزیوتراپی ، ارتوپدی و توانبخشی به عنوان تخت ماساژ ، معاینه ، منیوپلیشن ، ترکشن و درمان
  • طراحی مطابق با استاندارد ISO13485
  • دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت کشور
  • قابلیت نصب دستگاه ترکشن ، جا دستی و آرنج جهت انجام منیو پلیشن
  • در انواع مختلف بدون شکن ، یک شکن ، دو شکن و سه شکن
  • رویه چرمی سه لایه با ترکیب فوم ، ابر و چرم با زیره MDF ، نئوپان و فیبر استخوانی
  • تغییر ارتفاع از ۴۰ تا ۹۰ سانتی متر
  • تغییر زاویه پشتی از ۲۰- تا ۶۰+ درجه
  • موتور دانمارکی ساخت شرکت LINAK
  • قابلیت شستشوی کلیه قسمتهای تخت با آب (IP66)
  • دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
  • ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور

تیلت تیبل یک موتوره ۲ شکن

تیلت تیبل یک موتوره 2 شکن

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تیلت تیبل یک موتوره ۲ شکن کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

تیلت تیبل برقي ۴شکن با میزمتحرک

تیلت تیبل برقي 4شکن با میزمتحرک

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تیلت تیبل برقي ۴شکن با میزمتحرک کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات تیلت تیبل برقي ۴شکن با میزمتحرک

  • وزن قابل تحمل تخت تا حداکثر ۱۳۰ کیلوگرم
  • تخت تیبل برقی فوق دارای قابلیت تغییر زاویه ۸۵ درجه
  • دارای استرپ های مربوطه
  • دارای میز جلو
  • ساپورت زیربغل
  • دارای موتور بدون صدا و لرزش
  • دارای ابر چرم درجه یک
  • مجهز به چرخ ترمز دار خارجی
  • ابعاد تخت  ۷۵*۶۰*۱۹۰ سانتی متر

تیلت تیبل منوال ۴شکن همراه با میز

تیلت تیبل منوال 4شکن همراه با میز

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید تیلت تیبل منوال ۴شکن همراه با میز کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات تیلت تیبل منوال ۴شکن همراه با میز

  • قابلیت تغییر زاویه تا ۹۰ درجه به صورت دستی
  • تخت تیلت تیبل دارای ۳ بند برای نگه داری بهتر بیمار
  • دارای ابر و چرم درجه یک رنگ کوره ای تفاوت در داشتن میز
  • دارای ساپورت زیربغل
  • دارای ابر چرم درجه یک
  • دارای میز قابل تنظیم و چهار چرخ روان

تخت تیلت دو موتوره پیشرفته الکتریکی

ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 278 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 23:27

یونیت و صندلی دندانپزشکی به جهت استفاده پزشک و بیمار بطور همزمان از آن، می تواند پرکاربردترین و مهمترین تجهیز موجود در هر مرکز دندانپزشکی نام بگیرد. در این سیستم صندلی محل نشستن بیمار و یونیت محل قرارگیری و کنترل اینسترومنت ها و نیز کنترل صندلی توسط پزشک است.

یونیت ها بر اساس نوع قرارگیری اینسترومنت ها بر روی تابلت به دو دسته شلنگ از بالا و شلنگ از پایین تقسیم می شوند.

مزیت یونیت های شلنگ از بالا: کاهش احتمال افتادن اینسترومنت‌ها بر روی زمین

یونیت دندانپزشکی از چه بخش هایی تشکیل می شود؟

صندلی دندانپزشکی

قسمتی است که برای نشستن بیمار طراحی شده و از سه قسمت سری (A)، پشتی (B) و نشیمنگاه (C) تشکیل شده است. این سه قسمت هم به صورت یک واحد و هم به صورت جداگانه قابل تنظیم می باشند. با تنظیم این قسمت ها بیمار در یک موقعیت مناسب و راحت برای انجام درمان قرار می گیرد. کلیدهای تنظیم پوزیشن بر روی تابلت دندانپزشک و همچنین در اغلب یونیت ها بر روی تابلت دستیار نیز قرار دارند. علاوه بر این، در اغلب مدل ها در قسمت کفی یونیت نیز یک قسمت به نام Foot Controller (D) برای کنترل و تنظیم موقعیت صندلی با پا وجود دارد. در برخی موارد این تنظیم از طریق پدال پایی یونیت (E) نیز امکانپذیر است که به دندانپزشک این توانایی را می دهد تا در صورت آزاد نبودن دست ها یا آلوده بودن دست ها با پایش موقعیت صندلی بیمار را تنظیم نماید.

تابلت یا میز کنترل دندانپزشک

در واقع اصلی ترین قسمت یونیت بوده و دارای شلنگ های مخصوص جهت اتصال ابزارهای مخصوص دندانپزشکی به نام هندپیس می باشد. هر یک از هندپیس های متصل به این قسمت، به کمک پدال پایی یونیت کار می کنند. معمولا یک سینی هم برای قرار دادن وسایل به تابلت دندانپزشک وصل می باشد.

پوآر آب و هوا نیز جزئی است که به صورت متصل به یکی از شلنگ ها روی تابلت دندانپزشک وجود دارد و به طور مستقل با دکمه های آب و هوا که روی خود وسیله وجود دارند کار می کند.(و نه با پدال پایی)

علاوه بر این، روی تابلت دندانپزشک بسته به مدل یونیت، اجزای متفاوت دیگری هم می تواند وجود داشته باشد. معمولا همه یونیت ها دکمه های تنظیم پوزیشن صندلی یونیت، دکمه روشن/خاموش چراغ یونیت، دکمه کنترل جریان آب کراشوار و… را روی این قسمت دارند.

تابلت یا میز دستیار

قسمتی است که در سمت مخالف دندانپزشک (سمتی که دستیار قرار می گیرد) می باشد و روی آن بسته به مدل یونیت می تواند دکمه های تنظیم پوزیشن صندلی بیمار، دکمه های کنترل جریان آب کراشوار، دکمه ی روشن/خاموش چراغ یونیت، پوآر آب و هوا و… وجود داشته باشد. همچنین این قسمت شامل سیستم ساکشن (ساکشن معمولی و ساکشن HVE) نیز می باشد.

کاسه کراشوار

قسمتی کاسه مانند و مشابه یک روشویی کوچک است که بیمار از آن برای شستن دهان و خالی کردن محتویات دهان خود استفاده می کند. یک شیر آب کوچک در بیرون و کنار آن وجود دارد که جهت پر کردن لیوان یک بارمصرف برای بیمار در زمان نیاز به شست و شوی دهانش می باشد و یک شیر آب نیز در داخل آن وجود دارد که جریان آب از آن کمک می کند تا محتویات تخلیه شده از دهان بیمار به داخل کراشوار شسته شود.

اجزای کاسه کراشوار دندانپزشکی

چراغ

یونیت دندانپزشکی دارای یک چراغ متحرک می باشد که با تنظیم آن می توان نور را مستقیما به محیط کار و داخل دهان بیمار تاباند تا دید دقیق تری حاصل شود. برای تنظیم محل و زاویه ی نور یک یا دو دسته روی چراغ قرار داده شده است.

نگاتوسکوپ

در برخی انواع یونیت ها قسمتی به نام نگاتوسکوپ وجود دارد که برای مشاهده ی بهتر فیلم های رادیوگرافی بیمار به کار می رود. این نگاتوسکوپ می تواند در اندازه های متفاوت بوده و به صورت یک قسمت متصل به تابلت و یا به صورت جداگانه بر روی یونیت موجود باشد.

مانیتور

در برخی از انواع جدید یونیت ها یک مانیتور جهت مشاهده ی بهتر و بررسی برخی تصاویر و رادیوگرافی ها به سیستم یونیت متصل می باشد.

انواع یونیت های دندانپزشکی

یونیت های دندانپزشکی از نظر شکل ظاهری و امکانات در انواع مدل ها در بازار موجود هستند اما دو نوع کلی از آن ها وجود دارد:

  1.  یونیت های شلنگ از بالا
  2.  یونیت های شلنگ از پایین

تفاوت این دو نوع یونیت در قسمت تابلت دندانپزشک می باشد:

مزیت یونیت های شلنگ از پایین در استفاده راحت دندانپزشک از هندپیس های متصل به شلنگ ها و عدم نیاز به وارد کردن نیرو به صورت مداوم، جهت پایین کشیدن و نگه داشتن هندپیس در موقعیت لازم می باشد که در یونیت های شلنگ از بالا این مشکل و در نتیجه خستگی دست دندانپزشک وجود دارد. اما در یونیت های شلنگ از بالا نیز عدم وجود احتمال رها شدن ابزارها و برخورد به زمین و خرابی آن ها یک مزیت به حساب می آید در حالی که این احتمال در یونیت های شلنگ از پایین در حین برگرداندن وسیله به محل خود وجود دارد.

معرفی و راهنمای خرید انواع یونیت و صندلی دندانپزشکی

یونیت و صندلی دندانپزشکی وصال گستر طب مدل ۱۴۰۰

یونیت و صندلی دندانپزشکی وصال گستر طب مدل ۱۴۰۰

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید یونیت و صندلی دندانپزشکی وصال گستر طب مدل ۱۴۰۰ کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات یونیت و صندلی دندانپزشکی وصال گستر طب مدل ۱۴۰۰

یونیت‌ و صندلی‌ دندانپزشکی‌: 

یونیت و صندلی دندانپزشکی وسیله‌ای‌ است‌ که‌ بیماری‌ که‌ در ناحیه‌ دندان‌ و لثه‌ دچار عارضه‌ است‌ برروی‌ آن‌ مستقر می‌شود و یونیت‌ ابزاری‌‌ جهت‌ کنترل‌ حرکات‌ صندلی‌ و کلیه‌ اینسترومنت‌هایی‌ که‌ دندانپزشک‌ به‌ وسیله آن‌ ابزار بیمار را مداوا می‌نماید، می باشد. تمامی‌ یونیت‌های‌ دندانپزشکی‌ دارای‌ پایه‌ای‌ هستند که‌ چراغ‌ دندانپزشکی‌ برروی‌ آن‌ قرار می گیرد. یونیت‌ها دارای‌ ورودی های‌ آب‌ و هوا و خروجی‌ فاضلاب‌ می‌باشند زیرا آب‌ و هوا جهت‌ راه‌اندازی‌ اینسترونت‌ها، پوآر، کویترون‌، ساکشن‌، کراشوار و دوش‌ آب‌ لیوان‌ استفاده‌ می شود. یونیت توسط هوای فشرده، آب و الکتریسته ازطریق کلید یا پدال فعال می گردد و اتصال اینسترومنت های چرخشی و پوآر آب و هوا به یونیت به دوطریق می باشد: ۱.شلنگ از بالا، ۲. شلنگ از پایین

یونیت و صندلی دندانپزشکی وصال گستر طب مدل ۱۲۰۰ و۱۴۰۰

  • چراغ LED
  • دارای ۲ عدد پوآر
  • دارای سینی ابزار
  • پدال مولتی فانکشن
  • دارای قفل تابلت پنوماتیک
  • دارای صفحه کلید دیجیتال
  • دارای مخزن آب اضطراری 
  • دارای کراشوار پلاستیکی
  • تابوره ارگونومیک حرفه ای
  • موتور ۸۰۰۰نیوتن کم صدا
  • چرخش کراشوار ۱۸۰ درجه
  • دارای تابلت نرس فول برنامه
  • کلید قطع کن اورژانسی برق
  • تمام شلنگ ها انسترومنت آلمانی
  • تمام شلنگ های داخل یونیت آمریکایی
  • دارای ساکشن آب و هوا و فیلتر ساکشن
  • سیستم نظافت یونیت بعد از اتمام کار بیمار
  • باکس بغل متحرک جهت راحتی در جراحی
  • دارای تکنولوژی کم شدن صدای ساکشن هوایی
  • یکسال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش
  • تشک یونیت فوم سرد تزریق می باشد که بر مبنای ارگونومیک بدن انسان طراحی شده است
  • دارای کلید اورژانسی که درموقع استفاده پشتی یونیت در حالت منفی۵ درجه قرار میگیرد تا عملیات احیاء بیمار به سرعت انجام شود.

یونیت وصال گستر طب مدل ۱۲۰۰

یونیت وصال گستر طب مدل ۱۲۰۰

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید یونیت وصال گستر طب مدل ۱۲۰۰ کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات یونیت وصال گستر طب مدل ۱۲۰۰

Vesal Gostar teb Dental chair – Model 1200

یونیت‌ و صندلی‌ دندانپزشکی‌

یونیت و صندلی دندانپزشکی وسیله‌ای‌ است‌ که‌ بیماری‌ که‌ در ناحیه‌ دندان‌ و لثه‌ دچار عارضه‌ است‌ برروی‌ آن‌ مستقر می‌شود و یونیت‌ ابزاری‌‌ جهت‌ کنترل‌ حرکات‌ صندلی‌ و کلیه‌ اینسترومنت‌هایی‌ که‌ دندانپزشک‌ به‌ وسیله آن‌ ابزار بیمار را مداوا می‌نماید، می باشد. تمامی‌ یونیت‌ها دارای‌ پایه‌ای‌ هستند که‌ چراغ‌ دندانپزشکی‌ برروی‌ آن‌ قرار می گیرد. یونیت‌ها دارای‌ ورودی های‌ آب‌ و هوا و خروجی‌ فاضلاب‌ می‌باشند زیرا آب‌ و هوا جهت‌ راه‌اندازی‌ اینسترونت‌ها، پوآر، کویترون‌، ساکشن‌، کراشوار و دوش‌ آب‌ لیوان‌ استفاده‌ می شود. یونیت توسط هوای فشرده، آب و الکتریسته ازطریق کلید یا پدال فعال می گردد و اتصال اینسترومنت های چرخشی و پوآر آب و هوا به یونیت به دوطریق می باشد: ۱.شلنگ از بالا، ۲. شلنگ از پایین

یونیت و صندلی دندانپزشکی وصال گستر طب مدل ۱۲۰۰ و۱۴۰۰

  • چراغ LED
  • دارای ۲ عدد پوآر
  • دارای سینی ابزار
  • پدال مولتی فانکشن
  • دارای قفل تابلت پنوماتیک
  • دارای صفحه کلید دیجیتال
  • دارای مخزن آب اضطراری 
  • دارای کراشوار پلاستیکی
  • تابوره ارگونومیک حرفه ای
  • موتور ۸۰۰۰نیوتن کم صدا
  • کلید قطع کن اورژانسی برق
  • تمام شلنگ ها انسترومنت آلمانی
  • تمام شلنگ های داخل یونیت آمریکایی
  • دارای ساکشن آب و هوا و فیلتر ساکشن
  • سیستم نظافت یونیت بعد از اتمام کار بیمار
  • باکس بغل متحرک جهت راحتی در جراحی
  • دارای تکنولوژی کم شدن صدای ساکشن هوایی
  • یکسال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش
  • تشک یونیت فوم سرد تزریق می باشد که بر مبنای ارگونومیک بدن انسان طراحی شده است
  • دارای کلید اورژانسی که درموقع استفاده پشتی یونیت در حالت منفی ۵ درجه قرار میگیرد تا عملیات احیاء بیمار به سرعت انجام شود.

یونیت دندانپزشکی SIGER V1000

یونیت دندانپزشکی SIGER V1000

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید یونیت دندانپزشکی SIGER V1000 کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات یونیت دندانپزشکی SIGER V1000

SIGER V1000 Dental chair

    ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 186 تاريخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 21:46

تصویربرداری دندان با اشعه ایکس معمولا سالانه با مراجعه به دندانپزشک انجام می‌گیرد. تصویربرداری‌ها همچنین می‌توانند با درخواست دندانپزشک به دنبال ایجاد مشکل یا درمان دندانی، تعداد دفعات بیشتری به کار گرفته شوند. فاکتورهایی که بر تصویربرداری دندانپزشکی با اشعه ایکس اثر می‌گذارند شامل: سن، سلامت فعلی دهان و دندان، نشانه‌های بیماری دهانی، سابقه بیماری‌های لثه و یا پوسیدگی دندان می‌شوند. اگر بیمار جدیدی هستید، احتمالاً تحت پرتونگاری دندانی قرار می‌گیرید تا دندانپزشک جدید شما بتواند تصویری شفاف از سلامت دنداننان به دست آورد.

خطرات رادیوگرافی دندان با اشعه ایکس

با اینکه در تصویربرداری دندان از اشعه ایکس استفاده می‌شود اما میزان آن به‌قدری کم است که برای کودکان و بزرگسالان، ایمن محسوب می‌شود. در صورتیکه دندانپزشک شما از تصویربرداری دیجیتال به جای فیلم‌های معمولی استفاده کند، خطرات ناشی از پرتوگیری کاهش بیشتری می‌یابد.

برای تصویربرداری یک پیش‌بند محافظ بر روی قفسه سینه، شکم و لگن قرار می‌گیرد تا از پرتوگیری ناخواسته به اندام‌های حیاتی جلوگیری شود. هم‌چنین ممکن است یک محافظ تیروئید بر روی غده تیروئید قرار داده شود. کودکان و زنان باردار یا زنانی که در سن باروری هستند، باید از یک پیش‌بند سربی محافظ استفاده کنند.

باید به این نکته توجه کرد که بارداری یک شرایط استثناست. زنان باردار یا زنانی که احتمال بارداری در آن‌ها وجود دارد، باید از دریافت هرگونه اشعه ایکس خودداری کنند؛ چون این پرتوگیری برای رشد جنین ایمن نیست.

آمادگی های لازم برای انجام رادیوگرافی دندان

این تصویربرداری به هیچ نوع آمادگی خاصی نیاز ندارد. تنها کاری که باید انجام شود، مسواک زدن قبل از مراجعه به بخش تصویربرداری است.

انواع تصویربرداری دندانی با اشعه ایکس به‌طور کلی به دسته تصویربرداری‌های داخل دهانی و تصویربرداری‌های خارج دهانی تقسیم می‌شود. رادیوگرافی‌های داخل دهانی رایج‎ترین نوع تصویربرداری اشعه ایکس هستند که هر کدام جنبه‌های مختلفی از دندان را نشان می‌دهند. تصویربرداری خارج دهانی نیز برای تشخیص مشکلات دندانی فک و جمجمه به کار می‌روند.

انواع رادیوگرافی دندان با تصویربرداری داخل دهانی

انواع مختلفی از روش‌های تصویربرداری دندان با اشعه ایکس وجود دارند که هر کدام نماهای متفاوتی از دندان را ثبت می‌کنند. معروف‌ترین روش‌های تصویربرداری داخل دهانی به شرح زیر هستند:

 

(Bitewing) رادیوگرافی دندان بایت وینگ

در این تکنیک، بیمار یک قطعه کاغذی مخصوص را گاز می‌گیرد و تصویربرداری انجام می‌شود. با این روش، دندانپزشک می‌تواند تاج‌های دندان را به‌خوبی ببیند. این نوع تصویربرداری برای بررسی حفره‌های دندان‌ها (بین دندانی) بسیار مناسب است.

 

(Occlusal) رادیوگرافی دندان اکلوزال

تصویربرداری اکلوزال در یک شات تمامی دندان‌ها را نمایش می‌دهد و زمانی انجام می‌شود که فک بیمار بسته باشد. با این تصویربرداری دندانپزشک قادر است روی هم قرار گرفتن دندان‌های بالایی و پایینی را به خوبی ببیند. همچنین دندانپزشک می‌تواند ناهنجاری‌های آناتومیکی کف یا طاق دهان را به خوبی مشاهده کند.

رادیوگرافی دندان پری اپیکال (تک دندان)

در هر تصویربرداری پری اپیکال، تمام قسمت‌های یک دندان از فک فوقانی یا فک دندانی از ریشه تا تاج به تصویر کشیده می‌شود. با این نوع تصویربرداری هرگونه تغییرات غیرمعمول در ریشه و ساختارهای استخوانی آن نشان داده می‌شود.

رادیوگرافی دندان چیست و نحوه انجام چگونه است؟

یکی از روش‌های سریع و دقیق تشخیص آبسه دندان، پوسیدگی دندان، نقایص فک و دندان و انواع ناهنجاری‌ها و آسیب‌های دیگر، استفاده از دستگاه‌ها و دوربین‌های رادیوگرافی است. دستگاه‌های رادیوگرافی در حیطه دندانپزشکی انواع مختلفی دارند و به‌طورکلی رادیوگرافی‌ها به دو دسته اصلی داخل دهانی و خارج دهانی تقسیم می‌شوند. در رادیوگرافی داخل دهانی، نوار اشعه X درون دهان قرار دارد و در رادیوگرافی خارج دهانی، نوار اشعه ایکس در خارج از دهان قرار دارد.

رادیوگرافی داخل دهانی

رادیوگرافی‌های داخل دهانی رایج‌ترین نوع هستند و سطح بالایی از جزئیات را نمایش می‌دهند. کاربردها:
– تشخیص پوسیدگی
– مشاهده ریشه دندان
– بررسی سلامت قسمت استخوانی اطراف دندان
– مشاهده وضعیت دندان در حال رشد

انواع رادیوگرافی‌های داخل دهانی

1- رادیوگرافی بایت وینگ (Bitewing) نشان‌دهنده سمت راست دندان

این رادیوگرافی، کرون دندان‌های عقب را نشان می‌دهد. دندان‌پزشک‌ها از هر طرف صورت، یک یا دو رادیوگرافی بایت وینگ می‌گیرند. رادیوگرافی دندان‌های مولر (دندان‌های عقب) و دندان‌های دوپایه (دندان‌هایی که در مقابل مولرها قرار دارند) در بالا و پائین و درواقع جزئیات دندان‌های بالا و پائین یک سمت دندان را نشان می‌دهد. این رادیوگرافی به این دلیل بایت وینگ نامیده شده است که فرد در هنگام گرفتن رادیوگرافی، وسیله بال مانندی را گاز می‌گیرد که نوار اشعه X را در طول روند رادیوگرافی در جای خود ثابت نگاه می‌دارد. این رادیوگرافی‌ها به دندان‌پزشکان کمک می‌کنند که پوسیدگی بین دندان‌های عقب و تغییر ضخامت استخوان‌ها به علت بیماری‌های لثه را تشخیص دهند. رادیوگرافی بایت وینگ می‌تواند برای تعیین میزان مناسب تاج (کلاهک پوشاننده دندان) و یا ترمیم‌های دیگر به‌عنوان‌مثال بریج ها کمک کند. همچنین می‌تواند هرگونه سایش و یا فروپاشی در پرکردگی دندان را نمایش دهد.

2-رادیوگرافی پری اپیکال (Periapical) نشان‌دهنده سمت چپ دندان

این رادیوگرافی دندانی تنها یک یا دو دندان را در یک‌زمان نشان می‌دهد. رادیوگرافی پری اپیکال شبیه به رادیوگرافی بایت وینگ است، با این تفاوت که این رادیوگرافی ارتفاع کامل هر دندان از تاج تا ریشه و قسمتی پایه‌ای که به فک متصل می‌شود را نشان می‌دهد. بسته به شرایط سلامت دهانی و مشکلات دندانی که درگذشته داشته‌اید دندان‌پزشک ممکن است برای فرد یک بررسی کامل رادیوگرافی و یا FMX تجویز کند. این روند شامل نمایش هر دندان از تاج تا ریشه و قسمت بنیادی دندان است. این رادیوگرافی تغییرات غیرطبیعی در ریشه‌ها و استخوان محیطی آن‌ها را نشان می‌دهد.

۳- رادیوگرافی اکلوزال (Occlusal) نشان‌دهنده سطح اکلوزال دندان‌ها

این رادیوگرافی از رادیوگرافی‌های معمول دیگر بزرگ‌تر است و رشد و جایگاه دندان‌های کودکان را نشان می‌دهد. هر رادیوگرافی تقریباً تمام فک بالا و یا پائین را نشان می‌دهد.

4-سی‌تی‌اسکن استاندارد (CT)

این نوع رادیوگرافی معمولاً باید در مرکز رادیولوژی و یا بیمارستان انجام شود. فرد در حالت خوابیده قرار می‌گیرد و دستگاه، لایه های مسطح تصویر را با چند گردش در اطراف سر بیمار ثبت می‌نماید. قرار گرفتن در معرض اشعه در این روش بسیار بیشتر از رادیوگرافی مخروطی توموگرافی کامپیوتری است. سی تی اسکن استاندارد ممکن است به‌منظور بررسی اندازه و جایگاه قرارگیری ایمپلنت‌ها مورداستفاده قرار گیرد. این روش به جراح کمک می‌کند تا از پیچیدگی‌های محتمل قبل و بعد از عمل جراحی جلوگیری کند.

۵- رادیوگرافی توموگرافی (Tomography)

توموگرافی یک لایه و یا برش خاص از دهان را نشان می‌دهد و باقی لایه‌ها را تار می‌کند. این رادیوگرافی برای بررسی قسمت‌هایی است که به‌سختی قابل‌مشاهده هستند و یا توسط قسمت‌های دیگر بسته‌شده‌اند.

۶- سیالوگرافی (Sialography)

روش دیگری که از اشعه X استفاده می‌کند، سیالوگرافی نام دارد. در این روش از نوعی رنگ استفاده می‌شود که درون غدد بزاقی تزریق می‌شوند تا در نوار رادیوگرافی دیده شوند (غدد بزاقی بافت‌های نرمی هستند که توسط اشعه X دیده نمی‌شوند). دندان‌پزشک می‌تواند از این روش برای بررسی مشکلات غدد بزاقی مانند انسداد، یا سندرم شوگرن (اختلالی همراه با علائم ازجمله خشکی دهان و چشم؛ این اختلال می‌تواند نقش مهمی در پوسیدگی دندان بازی کند) استفاده کند.

معرفی و راهنمای خرید انواع رادیوگرافی دندانپزشکی

رادیوگرافی دندانپزشکی دیواری سیرونا مدل AC

رادیوگرافی دندانپزشکی دیواری سیرونا مدل AC

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید رادیوگرافی دندانپزشکی دیواری سیرونا مدل AC کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات رادیوگرافی دندانپزشکی دیواری سیرونا مدل AC

Vatech radiography

  • رادیوگرافی دندانپزشکی چیست؟
  • مشخصات فنی رادیوگرافی دندانپزشکی دیواری سیرونا مدل AC

رادیوگرافی دندان چیست و نحوه انجام چگونه است؟

یکی از روش‌های سریع و دقیق تشخیص آبسه دندان، پوسیدگی دندان، نقایص فک و دندان و انواع ناهنجاری‌ها و آسیب‌های دیگر، استفاده از دستگاه‌ها و دوربین‌های رادیوگرافی است. دستگاه‌های رادیوگرافی در حیطه دندانپزشکی انواع مختلفی دارند و به‌طورکلی رادیوگرافی‌ها به دو دسته اصلی داخل دهانی و خارج دهانی تقسیم می‌شوند. در رادیوگرافی داخل دهانی، نوار اشعه X درون دهان قرار دارد و در رادیوگرافی خارج دهانی، نوار اشعه ایکس در خارج از دهان قرار دارد. رادیوگرافی‌های داخل دهانی رایج‌ترین نوع هستند و سطح بالایی از جزئیات را نمایش می‌دهند. کاربردها: – تشخیص پوسیدگی – مشاهده ریشه دندان – بررسی سلامت قسمت استخوانی اطراف دندان – مشاهده وضعیت دندان در حال رشد

رادیوگرافی دندانپزشکی

دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی یا دستگاه رادیوگرافی دندان جزییات زیادی را به دندانپزشکان عزیز در مورد سلامت دندان و ریشه، استخوانهای اطراف دندان، وضعیت رشد دندان‌ها و سلامت لثه در اختیار آنها قرار می‌دهد؛ درکل می‌توان گفت رادیوگرافی تک دندان اطلاعات کاملی از سلامت عمومی دندان‌ها و فک را در اختیار دندانپزشک قرار می‌دهد. رادیو گرافی دندانپزشکی بسیار برای دندانپزشک مهم و کاربردیست که می‌تواند در تشخیص دندانپزشک بسیار تاثیرگذار باشد. قیمت دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی بسته به کیفیتی که بازوهای دستگاه و همچنین زمان اکسپوزی که آن Radiography دارد، می‌تواند متفاوت باشد.مشخصات فنی رادیوگرافی دندانپزشکی دیواری سیرونا مدل AC :

  • نوع  دستگاه AC
  • ساخت کشور آلمان
  • نقطه کانونی ۰.۴ میلی متر
  • نوع اتصال بدنه متصل به دیوار
  • ولتاژ تیوب  ۷۰ کیلوولت
  • شدت جریان تیوب ۳.۵ میلی آمپر
  • پشتیبانی از سنسورهای دیجیتال، فیلم و psp
  • دارای استانداردهای FDA آمریکا، CE اروپا، ISO
  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

رادیوگرافی دندانپزشکی پایه دار orix

رادیوگرافی دندانپزشکی پایه دار orix

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید رادیوگرافی دندانپزشکی پایه دار orix کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات رادیوگرافی دندانپزشکی پایه دار orix

orix radiography

  • رادیوگرافی دندانپزشکی چیست؟
  • مشخصات فنی رادیوگرافی دندانپزشکی پایه دار orix

رادیوگرافی دندانپزشکی چیست و نحوه انجام چگونه است؟

یکی از روش‌های سریع و دقیق تشخیص آبسه دندان، پوسیدگی دندان، نقایص فک و دندان و انواع ناهنجاری‌ها و آسیب‌های دیگر، استفاده از دستگاه‌ها و دوربین‌های رادیوگرافی است. دستگاه‌های رادیوگرافی  در حیطه دندانپزشکی انواع مختلفی دارند و به‌طورکلی رادیوگرافی دندانپزشکی به دو دسته اصلی داخل دهانی و خارج دهانی تقسیم می‌شوند. در رادیوگرافی داخل دهانی، نوار اشعه X درون دهان قرار دارد و در رادیوگرافی خارج دهانی، نوار اشعه ایکس در خارج از دهان قرار دارد. رادیوگرافی‌های داخل دهانی رایج‌ترین نوع هستند و سطح بالایی از جزئیات را نمایش می‌دهند. کاربردها رادیوگرافی دندانپزشکی : – تشخیص پوسیدگی – مشاهده ریشه دندان – بررسی سلامت قسمت استخوانی اطراف دندان – مشاهده وضعیت دندان در حال رشد

رادیوگرافی دندانپزشکی

دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی یا دستگاه رادیوگرافی دندان جزییات زیادی را به دندانپزشکان عزیز در مورد سلامت دندان و ریشه، استخوانهای اطراف دندان، وضعیت رشد دندان‌ها و سلامت لثه در اختیار آنها قرار می‌دهد؛ درکل می‌توان گفت رادیوگرافی تک دندان اطلاعات کاملی از سلامت عمومی دندان‌ها و فک را در اختیار دندانپزشک قرار می‌دهد. رادیو گرافی دندانپزشکی بسیار برای دندانپزشک مهم و کاربردیست که می‌تواند در تشخیص دندانپزشک بسیار تاثیرگذار باشد. قیمت دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی بسته به کیفیتی که بازوهای دستگاه و همچنین زمان اکسپوزی که آن Radiography دارد، می‌تواند متفاوت باشد.مشخصات فنی رادیوگرافی دندانپزشکی پایه دار orix :

  • ساخت کشور ایتالیا
  • تایم اکسپوز پایین
  • در ۲ مدل دیواری و پایه‌دار
  • فاصله کانونی 0.4mm
  • زمان اکسپوز از ۰.۰۱ تا ۲ ثانیه
  • شدت جریان تیوب ۵ میلی آمپر
  • دارای ولتاژ تیوپ ۶۰-۷۰ کیلوولت
  • دارای یکسال گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش
  • قابل استفاده برای انواع دستگاه های تصویر وینکل...
    ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 23:06

انواع بیماری لوپوس کدام اند؟ علائم بیماری لوپوس بیماری لوپوس (Lupus) چیست؟ علائم، دلایل و درمان لوپوس

 

بیماری لوپوس یکی از انواع بیماری خود ایمنی است و زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن بیمار شروع به حمله بافت ها و اندام های بدن خود فرد می کند. این حملات باعث التهاب، ورم و آسیب دیدن نقاط مختلف بدن همچون مفاصل، پوست، کلیه ها، خون، قلب و ریه می شود.از آنجاییکه علائم لوپوس مشابه علائم بیماری های مختلف دیگری نیز می باشد، تشخیص لوپوس سخت می باشد. بعضی افراد مستعد ابتلا به این بیماری بدنیا می آیند و عوامل ساده و معمولی همچون عفونت ها، مصرف بعضی دارو های خاص و یا حتی نور خورشید محرک ابتلای آنها به لوپوس می شود. هرچند درمان کاملی برای لوپوس وجود ندارد، اما انواع درمان ها برای کنترل بیماری و کاهش شدت آن موجود می باشد.

 

 

انواع بیماری لوپوس کدام اند؟

  • لوپوس اریتماتوی قرص مانند (DLE) – این نوع لوپوس معمولا پوستی که در برابر آفتاب قرار گرفته را تحت تاثیر قرار داده و تاثیری برروی اندام های حیاتی نمی گذارد. شایعات قرص مانند (گرد) این بیماری معمولا بعد از بهبود باعث باقی ماندن جای آنها برروی پوست می شوند.
  • لوپوس اریتماتوی سیستماتیک (SLE) – این نوع لوپوس جدی تر بوده و می تواند باعث بوجود آمدن جوش ها و کهیرهایی شکل پروانه برروی پوست بینی و گونه ها و در صورت درمان نشدن برروی تمام پوست بدن شود.

بجز آسیب دیدن پوست، بیماری لوپوس، می تواند باعث ملتهب شدن و یا آسیب دیدن مفاصل، ماهیچه ها، غشاء درونی یا اطرفا ریه، قلب کلیه و مغز شود.

 

 

جهت مشاهده و خرید انواع ترالی پنج کشو کلیک کنید

 

علائم بیماری لوپوس

افراد مبتلا به بیماری لوپوس، علائمی دقیقا مشابه همدیگر را نشان نمی دهند. این علائم و نشانه ها گاهی بسرعت آمده، گاهی آرام آرام ظاهر شده، در شدت های مختلف خود را نشان داده و همچنین می توانند دائمی و یا موقتی باشند.

اکثر افراد مبتلا به لوپوس، مبتلا به مشکل مشخصی که آن را شعله ور شدن می نامند شده و بعد از مدتی این مشکل برطرف شده و بهبود می یابد و ممکن است دوباره این چرخه تکرار شود.

علائم و نشانه هایی که افراد در هنگام ابتلا به لوپوس، حس می کنند، بسته به قسمتی از بدن که درگیر بیماری است، متفاوت می باشد. با این حال، علائم معمول بیماری لوپوس، شامل:

  • خستگی و تب
  • درد مفصل، خشکی و ورم
  • جوش ها و نواحی ملتهب شبیه پروانه برروی صورت
  • ضایعات پوستی که با قرار گرفت در برابر آفتاب بدتر می شوند
  • سفید شدن و یا آبی شدن انگشتان در سرما و یا مواقع استرس زا
  • تنگی نفس
  • درد قفسه سینه
  • خشکی چشم ها
  • سردرد، گیجی و از دست دادن حافظه

در صورتیکه هرکدام از علائم بالا را درخود و یا سایر نزدیکانتان مشاهده کردید به پزشک مراجعه نمایید.

 

 

جهت مشاهده و خرید انواع کامپوزیت نانو کلیک کنید

 

دلایل ابتلا به لوپوس

بیماری لوپوس، زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن شما شروع به حمله به بافت های سالم بدن می کند. بنظر می رسد که لوپوس، در نتیجه ترکیبی از عوامل محیطی و ژنتیکی رخ می دهد. بنظر می رسد که افرادیکه استعداد ارثی این بیماری را در خود دارند با قرار گرفتن دربرابر عوامل خاص در محیط مبتلا به بیماری لوپوس، می شوند. با اینحال دلیل ابتلا به لوپوس در اکثر موارد ناشناخته می باشد. بعضی از محرک های بلقوه‌ی ابتلا به این بیماری قرار گرفتن در برابر نور خورشید، سیگار کشیدن، استرس شدید و مصرف داروهایی خاص همچون داروهای ضد صرع، داروهای فشار خون و همچنین بعضی از انواع آنتی بیوتیک ها باشند. افرادیکه بدلیل مصرف دارو به این بیماری مبتلا شده اند معمولا با قطع مصرف دارو بیماریشان بهبود می یابد.

 

عوامل خطرزای بیماری لوپوس

عواملی همچون زن بودن، سنین بین ۱۵ تا ۴۰ سال و نژاد (نژادهای آسیایی، سفیدپوست و آفریقایی آمریکایی در خطر بیشتری هستند) برروی ابتلا به این بیماری اثر گذاشته و خطر ابتلا به بیماری لوپوس را افزایش می دهند.

 

جهت مشاهده و خرید انواع تخت CPR کلیک کنید

عوارض بیماری لوپوس

التهابی که توسط بیماری لوپوس بوجود می آید می تواند باعث نارسایی کلیه و آسیب دیدن کلیه ها، اختلالات حافظه، کم خونی، خونریزی و یا التهاب رگ ها، بیماری های ریوی و بیماری های قلبی شود.

همچنین ابتلا به بیماری لوپوس خطر عفونت، سرطان و مشکلات بارداری را افزایش دهد.

 

 

درمان لوپوس

 

مشخصات و قیمت انواع الکتروسرجری

 

درمان بیماری لوپوس بسته به نوع علائم و نشانه های بروز کرده متفاوت است. مشخص کردن اینکه شما بدرمان خاصی احتیاج داشته یا نه و نوع آن درمان نیاز به بررسی پزشک دارد. داروهایی که عموما برای درمان این بیماری استفاده می شوند شامل داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs)، داروهای ضد مالاریا، کورتیکواستروئیدها (Corticosteroids) و داروهای سرکوب کننده ایمنی (Immunosuppressants) می باشند.

مصرف و عدم مصرف این داروها، میزان و نوعشان و نحوه مصرف آنها همه باید با دستور پزشک باشد.

 

درمان خانگی بیماری لوپوس

در صورت ابتلا به بیماری لوپوس با تغییراتی در سبک زندگی و رعایت مواردی می شود تاحدودی جلوی شعله ور شدن های بیماری را گرفته و راحت تر با بیماری زندگی نمود. این عوامل شامل:

  • استراحت کافی
  • محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • ورزش منظم
  • ترک سیگار
  • رژیم غذایی سالم

 

 

فروش ویژه انواع تخت غلتکی وینکل پلاس

 

درمان لوپوس با طب جایگزین

بعضی اوقات مصرف بعضی از داروهای طب جایگزین بهمراه داروهای تجویز شده می تواند به درمان این بیماری کمک نماید. قبل از مصرف این داروها با پزشکتان در اینباره مشورت نمایید. درمان های مکمل و جایگزین برای لوپوس عبارتند از:

  • استفاده از مکمل های حاوی آندروسترون (DHEA)
  • استفاده از تخم کتان چراکه این بذر می تواند تا حدودی التهاب را کاهش دهد.
  • استفاده از روغن ماهی چرا که امگا ۳ درون این روغن برای درمان لوپوس مفید می باشد.
  • مصرف ویتامین D هم ممکن است تاثیری بر درمان این بیماری داشته باشد.

 

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

 

  • mayoclinic
  • medicalnewstoday
  • webmd

منبع تصاویر 

 

جهت مشاهده و خرید انواع واکر پزشکی کلیک کنید

 

  • prescriber
  • webmd

 

 


منبع: https://rastineh.com/%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%84%d9%88%d9%be%d9%88%d8%b3-lupus-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%d8%b9%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%85-%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d9%85/
تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 23:12

توربینهای دندانپزشکی یا همان هندپیس دندانپزشکی انواع مختلفی دارند که شامل انواع برند توربین دندانپزشکی می شوند که هر کدام از آن ها ویژگی و مشخصه های مختص به خود را دارند.

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با مشخصات انواع توربین دندان پزشکی و نحوه صحیح نگهداری از توربینها و هندپیس های دندان پزشکی آشنا کنیم و اگر دندانپزشک شناخت اولیه در مورد ساز و کار توربینهای دندانپزشکی و نحوه عملکرد آنرا بداند حتی خود نیز می تواند ایرادات اولیه انواع توربین های دندان  پزشکی را رفع کند و در صورت نیاز برای تعمیر و سرویس هندپیس دندانپزشکی به تعمیرکار مراجعه کند.

انواع توربین دندانپزشکی کدامند؟ بهترین توربین دندانپزشکی چه ویژگی هایی دارد؟چگونه از توربین دندانپزشکی نگهداری کنیم؟شاید برای شما دندانپزشک عزیز این سوالات در مورد توربینهای دندانپزشکی پیش آمده باشد و همشه درگیر آن باشید. چرا که یکی از مهمترین و کارآمد ترین و پرمصرفترین ابزار دندانپزشکی توربین و یا هندپیس دندانپزشکی می باشد و به نوعی می توان گفت که توربین دندانپزشکی عصای دست هر ددانپزشک است پس شناخت کافی در مورد  توربین های دندانپزشکی و نحوه نگهداری صحیح از آن جز اصلی ترین مسائلی است که هر دندانپزشک باید در مورد آن بداند.

توربین دندانپزشکی چیست ؟

توربین وسيله‌اي برای تراش و پاک کردن پوسیدگی است و ساز و کار آن بر اساس حرکت و عبور هوا و در نتیجه به گردش در آمدن کارتریج و سپس چرخیدن فرز تراش می‌باشد و عملکرد آن همچون دستگاه دریل است که دارای بخش های مختلف و همچنین دارای انواع مارک توربین دندانپزشکی هستیم که بهترین توربین دندانپزشکی شامل دو نوع هستند:

  1. توربین دندانپزشکی بلبرینگی
  2. توربین دندانپزشکی ایربرینگی

معرفی و راهنمای خرید انواع توربین دندانپزشکی

توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450

توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450 کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450

Air Turbines Ti-x X450

  • توربین دندانپزشکی چیست؟
  • مشخصات فنی توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450

توربین های دندانپزشکی

توربین دندانپزشکی یكی از مهمترین قطعات تجهیزات دندانپزشکی موجود در مطب دندانپزشكان است که یک ابزار بسیار پرمصرف در دندان پزشکی است. سرعت و گشتاور در توربین دندانپزشکی، دو ویژگی مهم در انتخاب آن ها می‌باشد و همین امر رقابت بین تولیدکنندگان را شدیدتر می‌کند. به دلیل ماهیت تخصصی، سرعت بسیار بالا و استفاده بسیار دقیق از توربین دندان، باید با بالاترین استانداردها و کیفیت تولید شوند. استفاده از مواد بی‌کیفیت در ساخت این اینسترومنت ها، منجر به نارسایی و آسیب‌های احتمالی به بیمار می‌شود. توربین های دندانپزشکی باید کاملا ارگونومیک و آناتومیکی با ابعاد، زاویه ها و خطوط سازگار با دست، برای کنترل متعادل باشد. شرکت تجهیزات دندانپزشکی هوگر، طیف گسترده‌ای از توربین‌های دندانی کلاس بالا را به شما ارائه می‌کند. توربین‌های موجود در فروشگاه اینترنتی هوگر در تعاملِ دست و ابزار است.توربین های دندانپزشکی انواع مختلفی دارند اما اساس کار همه ی آنها برای برشکاری دندان ها می باشد. در واقع توربین وسیله ای مانند دریل های صنعتی می باشد که به وسیله ی آنها دندان را سوراخ می کنند یا تراش می دهند. توربین ها با توجه به  کارخانه سازنده و تنوع مدل دارای انواع مختلفی هستند که میتوان آن ها را به دو نوع بلبرینگی و ایربرینگی تقسیم نمود. کلیه ی توربین ها دارای هد هستند که به آن کاتریج می گویند. توربین هایی که دارای کاتریج بلبرینگی میباشند از کیفیت بهتری نسبت به ایربرینگیها برخوردارند .

توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450 :

سر زاویه دار 45 درجه منحصر به فرد دسترسی باورنکردنی را فراهم می کند . سری Ti-Max X450 با فرم باریک دارای یک سر منحصر به فرد با زاویه 45 درجه است که به طور ویژه برای دسترسی به مناطق دارای دید کم برای برش و کشیدن دندان های آسیاب سوم و سایر دندان های نهفته طراحی شده است. قدرت برش قوی 21 وات X450 و سیستم خنک کننده موثر – دارای جت های آب سه گانه – درمان ایمن و موثر را در طول انواع روش های جراحی تضمین می کند. سر دوقلو توربین NSK نیروی توربین هوا را به طور کامل به روتور X450 منتقل می کند و گشتاور بالایی را که برای برش قوی و مداوم لازم است ایجاد می کند. سر زاویه دار 45 درجه، دسترسی و دید بسیار خوبی را در طول مراحل جداسازی ریشه و برداشتن بافت سخت پوشاننده ، ارائه می دهد. سیستم سه گانه آب جت NSK به طور موثر فرز را در تمام سرعت های کاری شستشو می دهد و حداکثر خنک کننده را فراهم می کند. بدنه از تیتانیوم خالص سبک و بسیار قوی استفاده می شود. هندپیس ، بار روی دست ها را در طول عملیات کاهش می دهد و سختی آن نیز توانایی توربین را برای استریل کردن اتوکلاو بهبود می بخشد. خواص زیست سازگار تیتانیوم نگرانی در مورد حساسیت به فلزات را از بین می برد.

توربین دندانپزشکی پوش باتن NSK مدل S-Max M900KL

توربین دندانپزشکی پوش باتن NSK مدل S-Max M900KL

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید توربین دندانپزشکی پوش باتن NSK مدل S-Max M900KL کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات محصول

Air Turbines NSK S-Max M900KL

  • توربین دندانپزشکی چیست؟
  • مشخصات فنی توربین دندانپزشکی پوش باتن NSK مدل S-Max M900KL

توربین های دندانپزشکی

توربین دندانپزشکی یكی از مهمترین قطعات تجهیزات دندانپزشکی موجود در مطب دندانپزشكان است که یک ابزار بسیار پرمصرف در دندان پزشکی است. سرعت و گشتاور در توربین دندانپزشکی، دو ویژگی مهم در انتخاب آن ها می‌باشد و همین امر رقابت بین تولیدکنندگان را شدیدتر می‌کند. به دلیل ماهیت تخصصی، سرعت بسیار بالا و استفاده بسیار دقیق از توربین دندان، باید با بالاترین استانداردها و کیفیت تولید شوند. استفاده از مواد بی‌کیفیت در ساخت این اینسترومنت ها، منجر به نارسایی و آسیب‌های احتمالی به بیمار می‌شود. توربین های دندانپزشکی باید کاملا ارگونومیک و آناتومیکی با ابعاد، زاویه ها و خطوط سازگار با دست، برای کنترل متعادل باشد. شرکت تجهیزات دندانپزشکی هوگر، طیف گسترده‌ای از توربین‌های دندانی کلاس بالا را به شما ارائه می‌کند. توربین‌های موجود در فروشگاه اینترنتی هوگر در تعاملِ دست و ابزار است.دارای کارتریج قابل تعویض  کارتریج ها به راحتی در تمرین شما تعویض می شوند و به شما کمک می کنند هزینه ها و زمان خرابی را کاهش دهید. کارتریج جایگزین دارای سوراخ‌های اسپری است تا اطمینان حاصل شود که کارتریج و اسپری آب همیشه به خوبی با هم کار می‌کنند. سیستم کلن هد سیستم Clean Head دارای مکانیزم ضد مکش پشت است که مانع از ورود خون و مواد خارجی به داخل سر از حفره دهان می شود. در نتیجه بلبرینگ ها و قطعات مکانیکی عمر طولانی تری دارند.دارای اتصالات گسترده این مجموعه دارای مدل هایی است که با کوپلینگ های همه شرکت ها سازگار است و می تواند به واحدهایی که در حال حاضر استفاده می شوند متصل شوند. با این طراحی، می توانید به راحتی از هندپیس های NSK بدون اینکه به یک واحد خاص متصل شوید، استفاده کنید. کوپلینگ های سازگار وابسته به سری متفاوت هستند. اسپری کواترو برای خنک شدن بهتر، به طور موثرتری روی کل فرز اسپری می شود. بدنه تماما ضد زنگ بدنه هندپیس از جنس استیل ضد زنگ است که آن را مقاوم در برابر خوردگی و محکم می کند. روکش ساتن مانند آن به راحتی در دست شما قرار می گیرد.مشخصات فنی توربین دندانپزشکی پوش باتن NSK مدل S-Max M900KL :

  • ساخت کشور ژاپن
  • دارای قدرت 26 W
  • نوع بدنه فولاد ضد زنگ
  • دارای بلبرینگ سرامیکی
  • کارتریج قابل تعویض
  • چرخش 325,000-430,000 min
  • اندازه ی هد Ø12.1 x H 13.3 mm
  • دارای اسپری آب کواترو
  • دارای استاندارهای FDA آمریکا ، CE اروپا و ISO

توربین دندانپزشکی گلدنت کلاس A

توربین دندانپزشکی گلدنت کلاس A

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید توربین دندانپزشکی گلدنت کلاس A کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات توربین دندانپزشکی گلدنت کلاس A

  • توربین دندانپزشکی چیست؟
  • مشخصات فنی توربین دندانپزشکی  گلدنت کلاس A

توربین های دندانپزشکی

توربین دندانپزشکی یكی از مهمترین قطعات تجهیزات دندانپزشکی موجود در مطب دندانپزشكان است که یک ابزار بسیار پرمصرف در دندان پزشکی است. سرعت و گشتاور در توربین دندانپزشکی، دو ویژگی مهم در انتخاب آن ها می‌باشد و همین امر رقابت بین تولیدکنندگان را شدیدتر می‌کند. به دلیل ماهیت تخصصی، سرعت بسیار بالا و استفاده بسیار دقیق از توربین دندان، باید با بالاترین استانداردها و کیفیت تولید شوند. استفاده از مواد بی‌کیفیت در ساخت این اینسترومنت ها، منجر به نارسایی و آسیب‌های احتمالی به بیمار می‌شود. توربین های دندانپزشکی باید کاملا ارگونومیک و آناتومیکی با ابعاد، زاویه ها و خطوط سازگار با دست، برای کنترل متعادل باشد. شرکت تجهیزات دندانپزشکی هوگر، طیف گسترده‌ای از توربین‌های دندانی کلاس بالا را به شما ارائه می‌کند. توربین‌های موجود در فروشگاه اینترنتی هوگر در تعاملِ دست و ابزار است. توربین های دندانپزشکی انواع مختلفی دارند اما اساس کار همه ی آنها برای برشکاری دندان ها می باشد. در واقع توربین وسیله ای مانند دریل های صنعتی می باشد که به وسیله ی آنها دندان را سوراخ می کنند یا تراش می دهند توربین ها با توجه به  کارخانه سازنده و تنوع مدل دارای انواع مختلفی هستند که میتوان آن ها را به دو نوع بلبرینگی و ایربرینگی تقسیم نمود. کلیه ی توربین ها دارای هد هستند که به آن کاتریج می گویند. توربین هایی که دارای کاتریج بلبرینگی میباشند از کیفیت بهتری نسبت به ایربرینگیها برخوردارند . در توربین ها ۳ نوع سه نظام وجود دارد : ۱- سه نظام فشاری ۲- سه نظام آچاری : (توربین های زیمنس) ۳- سه نظام فشاری توسط فرز : (توربین های سوپرتک و فارو و سوپر آل ایر) سرعت چرخش فرز توربینها بین۳۰۰ هزار دور تا ۳۵۰ هزار دور در دقیقه است. توربینها در ساده ترین حالت دارای کابل ارتباطی با دو رشته شلنگ باریک ماکارونی جهت تغذیه آب و هوای مورد استفاده توربین هستند .انواع دیگر توربینها نیز وجود دراند که دارای اگزوز(خروجی آب یا هوا و یا هر دو) ،فیبرهای نوری جهت تصویر برداری(اگر دارای دوربین باشد  به جای فیبر نوری از کابل تصویر استفاده می کنند) و…. می باشند.

توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450KL

توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450KL

جهت مشاهده مشخصات، قیمت و خرید توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450KL کلیک کنید

تجهیزات پزشکی وینکل پلاس

توضیحات توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450KL

Air Turbines Ti-Max NSK X450KL

  • توربین دندانپزشکی چیست؟
  • مشخصات فنی توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450KL

توربین های دندانپزشکی

توربین دندانپزشکی یكی از مهمترین قطعات تجهیزات دندانپزشکی موجود در مطب دندانپزشكان است که یک ابزار بسیار پرمصرف در دندان پزشکی است. سرعت و گشتاور در توربین دندانپزشکی، دو ویژگی مهم در انتخاب آن ها می‌باشد و همین امر رقابت بین تولیدکنندگان را شدیدتر می‌کند. به دلیل ماهیت تخصصی، سرعت بسیار بالا و استفاده بسیار دقیق از توربین دندان، باید با بالاترین استانداردها و کیفیت تولید شوند. استفاده از مواد بی‌کیفیت در ساخت این اینسترومنت ها، منجر به نارسایی و آسیب‌های احتمالی به بیمار می‌شود. توربین های دندانپزشکی باید کاملا ارگونومیک و آناتومیکی با ابعاد، زاویه ها و خطوط سازگار با دست، برای کنترل متعادل باشد. شرکت تجهیزات دندانپزشکی هوگر، طیف گسترده‌ای از توربین‌های دندانی کلاس بالا را به شما ارائه می‌کند. توربین‌های موجود در فروشگاه اینترنتی هوگر در تعاملِ دست و ابزار است.توربین های دندانپزشکی انواع مختلفی دارند اما اساس کار همه ی آنها برای برشکاری دندان ها می باشد. در واقع توربین وسیله ای مانند دریل های صنعتی می باشد که به وسیله ی آنها دندان را سوراخ می کنند یا تراش می دهند. توربین ها با توجه به  کارخانه سازنده و تنوع مدل دارای انواع مختلفی هستند که میتوان آن ها را به دو نوع بلبرینگی و ایربرینگی تقسیم نمود. کلیه ی توربین ها دارای هد هستند که به آن کاتریج می گویند. توربین هایی که دارای کاتریج بلبرینگی میباشند از کیفیت بهتری نسبت به ایربرینگیها برخوردارند .

توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450KL :

سر زاویه دار 45 درجه منحصر به فرد دسترسی باورنکردنی را فراهم می کند . سری Ti-Max X450 با فرم باریک دارای یک سر منحصر به فرد با زاویه 45 درجه است که به طور ویژه برای دسترسی به مناطق دارای دید کم برای برش و کشیدن دندان های آسیاب سوم و سایر دندان های نهفته طراحی شده است. قدرت برش قوی 21 وات X450 و سیستم خنک کننده موثر – دارای جت های آب سه گانه – درمان ایمن و موثر را در طول انواع روش های جراحی تضمین می کند. سر دوقلو توربین NSK نیروی توربین هوا را به طور کامل به روتور X450 منتقل می کند و گشتاور بالایی را که برای برش قوی و مداوم لازم است ایجاد می کند. سر زاویه دار 45 درجه، دسترسی و دید بسیار خوبی را در طول مراحل جداسازی ریشه و برداشتن بافت سخت پوشاننده ، ارائه می دهد. سیستم سه گانه آب جت NSK به طور موثر فرز را در تمام سرعت های کاری شستشو می دهد و حداکثر خنک کننده را فراهم می کند. بدنه از تیتانیوم خالص سبک و بسیار قوی استفاده می شود. هندپیس ، بار روی دست ها را در طول عملیات کاهش می دهد و سختی آن نیز توانایی توربین را برای استریل کردن اتوکلاو بهبود می بخشد. خواص زیست سازگار تیتانیوم نگرانی در مورد حساسیت به فلزات را از بین می برد.

توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450L

توربین دندانپزشکی پوش باتنNSK مدل Ti-Max X450L
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 21:03

معرفی و راهنمای خرید انواع تخت تراکشن، ترکشن برای رفع چه بیماریهایی مفید است

تخت تراکشن چیست

تخت تراکشن دستگاهی است که برای کاهش فشار روی ریشه های عصبی ناحیه کمر و گردن و در نتیجه کاهش دردهای ناشی از این مشکلات به کار می رود . نیروی لازم برای ایجاد کشش توسط یک دستگاه دیجیتال ایجاد می شود.

از مزیت های تخت تراکشن قابلیت ایجاد وضعیت مناسب بیمار (Positioning) و اعمال نیروی کششی کنترل شده بر موضع درمان است.
تعیین میزان وزن اعمال شده بر ناحیه درمان و تعیین وضعیت قرارگیری بیمار ضمن درمان نیز بر اساس معاینات بالینی و متون علمی و تخصصی فیزیوتراپی انجام می شود.

ترکشن چگونه کار می کند

ترکشن، یا همان کشش ستون فقرات بیمار، به لغزش فاست­های بین مهره­ای روی یکدیگر کمک فراوانی می­کند. همچنین باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار روی کانال نخاعی بدن، که شامل رگ­های خونی و ریشه­های عصبی می­شود، می­شود. افزایش جریان خون، خود باعث  کاهش مواد شیمیایی ناشی از التهاب آسیب­های بافتی، کاهش فعالیت اعصاب و در نتیجه افزایش حرکت مفصل و کاهش درد می­شود. ترکشن همچنین می­تواند با کشش رباط­ها و ماهیچه­هایی که به مفاصل متصلند، موجب کاهش اسپاسم عضلانی ماهیچه­های کمر بیمار شود.

در ترکشن مکانیکی، فرد پس از دراز کشیدن روی تخت مخصوص ترکشن، که به صورت دو تکه طراحی شده تا اصطکاک بدن بیمار با تخت را کاهش دهد و فشار را از ستون فقرات بیمار رفع کند، توسط یک سیستم پشتیبان تثبیت شده و کامپیوتر متصل به سیستم کشش تخت، به صورت اتوماتیک زاویه کشش متناسب با بیمار را تنظیم می­کند. این سیستم کامپیوتری به فیزیوتراپیست معالج این امکان را می­دهد تا درمان خود را به صورت دقیق­تر بر روی قسمت­های موردنظر خود ادامه دهد

با توجه به نوع بیماری تحت درمان با روش ترکشن، حالت قرار گرفتن بیمار بر روی تخت کشش متفاوت است. برخی حالات مختلف استفاده از ترکشن توسط فیزیوتراپیست را در شکل­های زیر می­بینیم.

علاوه بر این، بنا به توصیه پزشک معالج ممکن است برخی از اقدامات کششی، که نیاز به دقت بالایی در روند انجام ندارند توسط فیزیوتراپیست به بیمار آموزش داده شود تا در منزل و به صورت مداوم انجام شوند. برخی از این اقدامات و تمرین­ها را می­توان در شکل­های زیر مشاهده کرد:

مزایای درمان با ترکشن

ترکشن و ایجاد کشش در ستون فقرات، با اعمال فشار منفی بر روی دیسک­ها و مفاصل، به آن­ها این امکان را می­دهد تا در حالت استاندارد خود قرار گیرند. بنابراین دیسک­هایی که دچار فتق و بیرون­زدگی شده­اند به حالت اولیه خود بازگشته و به سایر نقاط ستون فقرات بیمار فشار وارد نمی­کنند.

مزایای استفاده از این روش درمانی، افزایش عملکرد و تحریک ­پذیری مفاصل خلفی و مفاصل است، افزایش خاصیت کشسانی رباط­ها، بازگرداندن حرکت ستون فقرات به حالت اولیه و افزایش آب­رسانی و تغذیه دیسک است.

عوارض ترکشن

علاوه بر مزایای چشمگیر و درمان بسیاری از بیماری­های مرتبط با ستون فقرات، عوارضی نیز به دنبال دارد. یکی از این عوارض ایجاد درد در حین کشش است. تراکشن در برخی موارد دردی را ایجاد می­کنند که از درد اصلی بیمار شدیدتر است. به همین دلیل است که افراد مبتلا به پوکی استخوان و انواع خاصی از سرطان نباید از ترکشن برای درمان خود استفاده کنند. عارضه دیگری که ممکن است در این روش ایجاد شود تشدید اسپاسم عضلانی ماهیچه­ های کمر است. البته فیزیوتراپیست­های معالج برای این حالت آمادگی کامل داشته و در صورت بروز می­توانند به راحتی این حالت را برطرف نمایند.

ترکشن برای رفع چه بیماریهایی مفید است

بر اساس مطالعات انجام شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا، استفاده از روش ترکشن برای درمان بیماری­های زیر مفید است:

  • بیرون زدگی دیسک
  • برآمدگی و فتق دیسک
  • بیماری فرسایشی دیسک‌ها
  • گیرافتادگی عصب
  • بیماری‌های مفاصل فاست
  • گیرافتادگی شاخه‌های عصبی در ستون فقرات
  • سیاتیک
  • بیماری فرسایشی مفاصل (آرتروز زانو،آرتروز لگن، آرتروز آرنج)
  • درد بازو
  • درد پا
  • کم تحرکی
  • آسیب‌های حاد و آسیب مزمن ناشی از فشار‌های مکرر و مداوم
  • عارضه سر و گردن به جلو

معرفی و راهنمای خرید انواع تخت تراکشن

 

تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل چهار شکن الکتریکی

تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل چهار شکن الکتریکی

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل چهار شکن الکتریکی کلیک کنید

 

تخت تراکشن برقی

تخت تراکشن برقی

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت تراکشن برقی کلیک کنید

 

تخت ترکشن دو قسمتی 435B

تخت ترکشن دو قسمتی 435B

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت ترکشن دو قسمتی 435B کلیک کنید

 

تخت تراکشن پیشرفته pt-330

تخت تراکشن پیشرفته pt-330

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت تراکشن پیشرفته pt-330 کلیک کنید

خلاصه تخت تراکشن پیشرفته 

تخت تراکشن پیشرفته نوآوران دو، سه و چهار شکن الکتریکی قابل رقابت با تخت های اروپایی

 

تخت تراکشن برقی کمپرسی مدل Fairworth-300

تخت تراکشن برقی کمپرسی مدل Fairworth-300

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت تراکشن برقی کمپرسی مدل Fairworth-300 کلیک کنید

توضیحات تخت تراکشن برقی کمپرسی مدل Fairworth-300

  • میز کایروپراکتیک برقی Fairworth دارای تراکشن کمپرسی است و برای افراد با قدهای مختلف قابل استفاده است
  • کنترل الکتریکی ارتفاع تخت، مناسب برای کایروپراکتیک با ارتفاع متفاوت.
  • این میز کشش ماساژ کایروپراکتیک برای مرکز سلامت کایروپراکتیک، ارتوپدی، توانبخشی،پزشکی، کایروپراکتیک،
  • آسیب های ورزشی، کاردرمانی.
  • تنش قابل تنظیم، اهرم های کنترل آسان
  • تشک اسفنجی چند لایه به ضخامت ۴ سانتی متر
  • هدساپورت زاویه دار قابل تنظیم
  • این میز دراپ کایروپراکتیک یک میز همه کاره است که انعطاف پذیری را برای تمرین شما فراهم می کند.
  • بالابر برای تغییر ارتفاع توسط سوئیچ پا یا سوئیچ دستی.
  • می تواند برای کمر، گردن، شانه ها، پا و سایر قسمت های نقش کمکی درمان را انجام دهد.
  • میز کایروپراکتیک که می تواند تا ۲۲۰ کیلوگرم وزن کار را از پایین ترین ارتفاع خود بلند کند.

 

تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل دوشکن مکانیکی

تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل دوشکن مکانیکی

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل دوشکن مکانیکی کلیک کنید

 

تخت ترکشن چهار قسمتی 450B

تخت ترکشن چهار قسمتی 450B

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت ترکشن چهار قسمتی 450B کلیک کنید

 

تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل دو شکن مکانیکی

تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل دو شکن مکانیکی

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت تراکشن فیزیوتراپی مدل دو شکن مکانیکی کلیک کنید

 

تخت تراکشن برای کشش جک دستی

تخت تراکشن برای کشش جک دستی

جهت مشاهده مشخصات و خرید تخت تراکشن برای کشش جک دستی کلیک کنید

توضیحات تخت تراکشن برای کشش جک دستی

  • تخت تراکشن فیزیوتراپی دارای یک کشش دستی راحت
  • استفاده از جک یک تن برای کاھش فشار بهتر اپیست(جدید)کاھش فضای اشغالی با طراحی جدید و قراردادن جک در زیر تخت
  • کشش ھمزمان اسلینگ و پلیت متحرک برای ایجاد کشش بیشتر وراحت تر
  • دارای دو شکن زیر سر و بدن
  • دارای نیرو سنج و اسلینگ ھای قابل تنظیم مخصوص سینه و ھیپ به ھمراه کارابین ھای اتصال

 

دستگاه ترکشن کمر Traction L5

دستگاه ترکشن کمر Traction L5

جهت مشاهده مشخصات و خرید دستگاه ترکشن کمر Traction L5 کلیک کنید

توضیحات دستگاه ترکشن کمر TRACTION L5 :

دستگاه ترکشن کمر Traction L5 برای بهبود بیماری های نظیر دیسک کمر سیاتیک تنگی کانال نخاعی گرفتگی عصب و عضله کمر درد استفاده می شود. مکانیسم عملکرد این دستگاه بدین صورت است که با اعمال نیروی کشش بر روی ستون فقرات فرد، موجب حذف فشار از روی دیسک ها میشود. دیسک هایی که با تغییر شکل باعث فشار روی عصب فرد شده بودند، آزاد شده و فشار از روی عصب کاسته میشود و در از بین میرود. آثار ترکشن کمر یا کشش کمر معمولا در چند جلسه اولیه استفاده از دستگاه مشخص میشود و با استفاده بیشتر، دیسک ها کم کم بهبود یافته و تغذیه میشوند و در نتیجه به حالت اولیه باز میگردند و بیمار بهبود میابد. این دستگاه بصورت پرتابل و قابل حمل ساخته شده است و این امکان را برای بیماران فراهم میکند تا بدون نیاز به مراکز درمانی در منزل و محل کار به بهبود بیماری خود بپردازند. این دستگاه فیزیوتراپ اختصاصی شما در منزل است.

بررسی دستگاه ترکشن کمر TRACTION L5 :

دستگاه کشش یا ترکشن کمر مدل L5 با نام تجاری مراکش برای بهبود بیماری های: • دیسک کمر • سیاتیک • تنگی کانال نخاعی • گرفتگی عصب و عضله • کمر درد استفاده می شود. مکانیسم عملکرد این دستگاه بدین صورت است که با اعمال نیروی کشش بر روی ستون فقرات فرد، موجب حذف فشار از روی دیسک ها میشود.

دیسکهایی که با تغییر شکل باعث فشار روی عصب فرد شده بودند، آزاد شده و فشار از روی عصب کاسته میشود و در از بین میرود. آثار تراکشن یا کشش معمولا در چند جلسه اولیه استفاده از دستگاه مشخص میشود و با استفاده بیشتر، دیسک ها کم کم بهبود یافته و تغذیه میشوند و در نتیجه به حالت اولیه باز میگردند و بیمار بهبود میابد.

این دستگاه بصورت پرتابل و قابل حمل ساخته شده است و این امکان را برای بیماران فراهم میکند تا بدون نیاز به مراکز درمانی در منزل و محل کار به بهبود بیماری خود بپردازند. این دستگاه فیزیوتراپ اختصاصی شما در منزل است.

متاسفانه در بعضی از مراکز درمانی جراحی دیسک کمر به عنوان موثرترین روش درمان تجویزمی شود که علاوه بر ناکارآمدی و عوارض جانبی، هزینه های درمانی بالایی را به بیماران تحمیل می نماید.

این در حالی است که بسیاری از بیماران نیاز به جراحی نداشته و با روش های غیر جراحی از جمله کشش کمر یا ترکشن قابل بهبود می باشند.

تراکشن کمر

ترکشن کمر ( کشش کمر) روشی غیر تهاجمی و غیر داروئی است که با استفاده از تکنیک کشش ستون فقرات به عنوان موثرترین روش بهبود بیماری های فتق دیسک، لغزیدگی دیسک، پارگی دیسک، پیری دیسک و… در کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا جایگزین عمل جراحی شده تا علاوه بر کاهش هزینه ها از عوارض جانبی جراحی نیز جلوگیری به عمل آید.

دستگاه کشش کمر L5 با عملکرد و اثربخشی تایید شده دارای مجوز کلاس A از ادراه کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد که بصورت پرتابل و قابل حمل به ثبت رسیده است.

استفاده از پمپ باد دستی تعبیه شده دستگاه را فعال و با به حرکت درآوردن بخش متحرک، حداکثر نیروی کششی تا ۹۰۰ نیوتن به کمراعمال و فرصت بازگشت دیسک ها به وضعیت اولیه و تغذیه مناسب آنها فراهم می نماید. استفاده ۲۰ الی ۳۰ دقیقه در روز باعث کاهش چشم گیر درد بیمار شده و به تدریج بیمار را به روند عادی زندگی باز میگرداند

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 412 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 21:25

استندینگ برد یا فریم ایستا چیست؟معرفی و راهنمای خرید انواع استندینگ برد (تخت ایستا)

استندینگ برد یا فریم ایستا چیست؟

استندینگ برد یا فریم ایستا شامل بالابرهای الکتریکی، وسایل کمکی نشستن به ایستادن و تسمه‌های قابل اتصال است. همه آنها برای کمک به شما در ایستادن و ارائه انتقال آرام با کمک مراقب طراحی شده اند.

مزایای استندینگ برد یا فریم ایستا چیست؟

استندینگ برد یا فریم ایستا فشار وارده بر شما و مراقبانتان را در حین جابجایی کاهش می دهد. با زانوبندها، دسته ها و بند های قابل اتصال، استندینگ برد یا فریم ایستا حداکثر پشتیبانی و راحتی را در حین جابجایی شما ارائه می دهند.

چه وسایل کمکی متفاوتی پیشنهاد می کنید؟

پایه‌های کمکی – علیرغم طراحی‌های متفاوتشان، همه پایه‌های ما دارای چرخ‌های قوی، زانوبند و دسته برای شما و مراقبتان هستند. آنها به شما کمک می کنند از صندلی خود بلند شوید و شما را به صندلی یا قسمت دیگری مانند توالت منتقل کنند. اکثر وسایل کمکی ایستاده ما شامل قلاب ها یا حلقه ها هستند تا تسمه ها را بتوان وصل کرد، اما ما همچنین یک کمک ایستاده منحصر به فرد را ارائه می دهیم که دارای یک صندلی تاشو است که به دسته ها در هر طرف وصل شده است. دستگیره ها می توانند در پشت شما بسته شوند تا یک صندلی استراحت ارائه دهند و هرکسی که قادر به ایستادن بدون کمک باشد تشویق شود.

تسمه – ما برای جابجایی های ایستاده و نشسته تسمه هایی ارائه می دهیم. تسمه های کمکی ایستاده پشتیبانی از قسمت بالایی بدن را در حین جابجایی های ایستاده ارائه می دهند، در حالی که تسمه های نشسته به شما امکان می دهند در وضعیت نشسته قرار بگیرید و پشتیبانی کامل بدن را ارائه می دهند.

هنگام انتخاب یک استندینگ برد یا فریم ایستا چه چیزی را باید در نظر بگیرم؟

پشتیبانی – ما کمک‌های پایه و تسمه‌هایی را ارائه می‌کنیم که پشتیبانی نشسته یا ایستاده را ارائه می‌دهند. اطمینان حاصل کنید که سطح حمایتی که هر کمک ارائه می دهد را تعیین کرده اید تا تأیید کنید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. اگر نیاز به جابجایی نشسته دارید، نمی خواهید یک بند ایستاده بخرید!

معرفی و راهنمای خرید انواع استندینگ برد (تخت ایستا)

 

استندینگ برد مدل هایپر

استندینگ برد مدل هایپر

جهت مشاهده مشخصات و خرید استندینگ برد مدل هایپر کلیک کنید

توضیحات استندینگ برد مدل هایپر

  • وسیله ای منحصر به فرد برای ایستادن کودکان می باشد
  • دارای تشک ھای نرم ، کمربند ھای مخصوص و میز قابل تنظیم برای راحتی بیماران می باشد
  • قابلیت تنظیم ۹۰ درجه که ھم امکان ایستادن ھم امکان خوابیدن را فراھم می کند
  • دارای شاسی فلزی با چرخ ھای روان
  • طول عمر این دستگاه بسیار بالاست
  • ابعاد تخت ایستاده بیمار ۱۱۵ × ۴۶ سانتی متر(سایزھا تا ۵ سانتی متر متغیر است)

 

دستگاه لانو استندینگ برد

دستگاه لانو استندینگ برد

جهت مشاهده مشخصات و خرید دستگاه لانو استندینگ برد کلیک کنید

توضیحات دستگاه لانو استندینگ برد

  • تخت ایستاده با قابلیت تنظیم میز و ساپورت ھای جانبی
  • دارای ساپورت ھای قابل تنظیم سینه ای، ھیپ، زانو و آنکل می باشد که بیماران خردسال تا نوجوان و بزرگسالان از قد ۷۰ تا
  • ۱۷۰ سانتی متری را به راحتی فیکس می کند
  • دارای میز قابل تنظیم و شاسی فلزی مقاوم
  • وسیله ای منحصر به فرد برای ایستاندن افراد می باشد

 

دستگاه استندینگ فریم

دستگاه استندینگ فریم

جهت مشاهده مشخصات و خرید دستگاه استندینگ فریم کلیک کنید

توضیحات

  • دارای ساپورت ھای قابل تنظیم سینه ای، ھیپ، زانو و آنکل می باشد که بیماران خردسال تا نوجوان از قد ۷۰ تا ۱۶۰ سانتی متری را به راحتی فیکس می کند
  •  میز قابل تنظیم
  • شاسی فلزی مقاوم
  • رنگ کوره ای و آبکاری 

 

دستگاه مینی استند

دستگاه مینی استند

جهت مشاهده مشخصات و خرید دستگاه مینی استند کلیک کنید

توضیحات دستگاه مینی استند

  • مخصوص ایستادن کودکان
  • دارای ۳ کمربند با ساپورت سینه و زانو
  • میز متحرک روان
  • قابل استفاده برای کودکان تا ۹۰ سانت
  • جهت تمرین ایستادن
  • دارای میز متحرک با روکش چرم مصنوعی درجه یک
  • دارای چهار چرخ روان
وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 246 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 23:06

آرشیو مطالب

خبرنامه